skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Och ang skicka bilder, är man duktig i olika program så kan man nog arrangera en bild. Kan vara en bekant som faktiskt har bilder på ts man, och om den sätter ihop en bild med sitt eget ansikte och får det att se naturligt ut... eller kanske HAR bilder på de 2 tillsammans! de kan ju känna varandra! det betyder inte att de har en affär.
Usch va obehaglig situation!
Hoppas verkligen att det din man säger stämmer. Har blivit bedraen själv i tidigare förhållanden och det kan vara något av det värsta som finns. Känslan av att man blivit lurad är hemsk. Jag litade helt på min magkänsla när jag grävde fram bevis för otroheten.
Jag skulle nog be henne skicka mer bilder. Fast inga knullbilder. Be henne skicka en bild på hans skor eller något sånt. Något smycke kanske? Klocka? För du känner ju igen din mans saker och hur stor är chansen att hon kan få fram en bild på tex ett par skor som ser exakt ut som din mans om han nu inte är hos henne?
Har inte kollat hur länge denna tråd har hållt på, men fick känslan av att detta pågått några dagar. Han är ju ganska dum om han fortsätter åka hem till en tjej som skvallrar till hans fru. Hade jag varit honom så hade jag hade hållt mig borta fån henne om jag inte ville bli tagen.
Sitter här o grubblar och kan inte låta bli att skratta i min ensamhet, bizzart jag vet men ändå.
Tänk om hon talar sanning och på detta sätt försöker få oss att bryta, hur stor är egentligen risken att min man skulle vilja sätta på glappkäft igen eller för den delen, vilja bli ihop med en sån falsk brud
?!!
Snacka om pucko brud
!
vänte lite nu..
jobbar ts man i natt igen?
och denna "älskarinna"(hemska människan som skriver sms) har börjar smsa igen och påstå att hennes man är hos henne?
usch med dessa knäppa tankar så inser jag hur övertrött jag är, skulle verkligen behöva sova 
Hm, han "lastar" i stort sett varje gång hon hör av sig eller har jag fattat det rätt?
och då kan han inte prata i telefon..?