• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (mq)

jobbar han som taxichaufför slulle jag ringa växeln/beställningscentralen och be dem försöka få tag i honom. säger de att han inte jobbar så vet du iaf att han inte gör..

• Sidenros

tror inte att du kan kolla vem det är om det bara är ett oregistrerat kontantkort tyvärr men antagligen någon som inte har ett liv som bara gillar och jävlas kanske bara valde ett nr på måfå

• Anonym

Jag har svarat och bett personen avslöja vem det är  och varför jag får dessa meddelanden, det där var svaret jag fick.

• After Forever

Tycker nog också iofs det låter som nån jävlas mest.

• Anonym

Ja, jag hoppas det är så, försöker få tag på min man, men inte lyckats.

• Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-01-31 01:36:13 följande:
    Ja, jag hoppas det är så, försöker få tag på min man, men inte lyckats.
    du får väl ställa en fråga som bara du kan svaret på, något om din man. (födelsemärke etc) då får du ju veta om hon är med din man eller inte.
  • Anonym (hmm)

Ring upp och fråga vad denne har för problem, skulle jag gjort. Inte säkert du får något svar men... Kolla även din mans mobil senare om numret finns med där bland meddelande el samtal. Även om han förmodligen jobbar nu och inte kan ta ditt samtal är det ju fullt möjligt att han gjort nåt med henne och hon nu kanske är full och är trött på skiten. Att smyga alltså och messar dig. Fast vi får hoppas mitt scenario är långt från sanningen.

• LeLove

Ts OM du nu inte skulle få tag på någon av dom ikväll, pröva att ringa numret du har vid nån helt random tid imorgon från skyddat nr! Så kan vi hoppas att den fega kvinnoj***veln svarar med sitt namn lr något liknande. Fy vilken hemsk situation du sitter i just nu, jag lider med dig! Kram

• leia83

har du testat ringa denna person? Jag hade nog gjort det. Svarar dom inte hade jag bara skickat ivæg ett sms att dom inte ær speciellt tro værdiga.

• After Forever

Kanske inte ens är nån annan kvinna utan nån av hans kompisar som jävlas? Otroligt korkar och omoget isåfall.

Svar på tråden skumt??