skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
TS: Ja. Någon tror att du är ett sk troll och skrivit anonyma inlägg i tråden till dig själv för att hålla igång en diskussion.
ja jag syns då inte i tråd startarens "visa endast" men jag vet inte hur det fungerar så jag säger inget mer.
Hade jag varit dig så hade jag väntat någon dag lr dagar och sen ringt från hemligt. . Sånna människor gör alltid misstag, om inte annat kan du ju kolla din mans tel efter samma nr.. Men misstro inte förräns du har bevis, och om du nu får det... Bli rejält förbannad!
Men herrigud varför svarar du dig själv med en annan signatur?
Lastade han i flera timmar då? Såg han inte att han hade missade när han kom in?
Och den här skrev jag Fanny för att visa att ts inte är ett troll. Sluta påstå det din fjant.
bra då fortsätter vi då . om jag vore ts så skulle jag ta sambons mobil och ringa den andra bruden.
jag menar. hon borde ju svara på hans nummer om de har något ihop. eller skicka mess till henne från hans mobil.