• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-01-31 11:11:46 följande:
    Personligen så vil ljag inte ulämna mig helt bara för att någon inte tror på mig,  känner mig virrig nog som det är. 
    Givetvis inte. Jag ville bara förklara hur det funkar
  • Anonym

DESSUTOM så lägger familjeliv till (Trådstartaren) efter alla inlägg som ts skrivit - de inlägg som inte har (Trådstartaren) efter sig har alltså inte skrivits av ts!!! Sluta anklaga ts för att vara ett troll - jag tror verkligen inte att hon är det!

(Om man nu ska anklaga och spekulera bör man veta vad man snackar om först!)

• Anonym (Isanje igen)

Vill jag nu vara anonym så kommer resten av anonyma inlägg i denna tråd skrivas av Anonym (Isanje igen)

• Mammatill2troll
    Anonym skrev 2010-01-31 11:12:46 följande:
    DESSUTOM så lägger familjeliv till (Trådstartaren) efter alla inlägg som ts skrivit - de inlägg som inte har (Trådstartaren) efter sig har alltså inte skrivits av ts!!! Sluta anklaga ts för att vara ett troll - jag tror verkligen inte att hon är det! (Om man nu ska anklaga och spekulera bör man veta vad man snackar om först!)
    Precis!
  • Isanje
    DESSUTOM så lägger familjeliv till (Trådstartaren) efter alla inlägg som ts skrivit - de inlägg som inte har (Trådstartaren) efter sig har alltså inte skrivits av ts!!! Sluta anklaga ts för att vara ett troll - jag tror verkligen inte att hon är det! (Om man nu ska anklaga och spekulera bör man veta vad man snackar om först!)
    Precis,korkat o komma o gapa troll innan man vet hur anonymiteten funkar {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym (...)

ja. ber om ursäkt. ska vi återgå nu och hjälpa ts eller ska vi fortsätta tjafsa?

• Isanje
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:15:24 följande:
    ja. ber om ursäkt. ska vi återgå nu och hjälpa ts eller ska vi fortsätta tjafsa?
    Ja det tycker jag att ni ska göra
  • Isanje
    Isanje skrev 2010-01-31 11:16:08 följande:
    Ja det tycker jag att ni ska göra
    hjälpa ts menar jag såklart
  • After Forever
    Haha precis.
  • Sockerbiten

vill bara berätta för eventuella som inte vet att när man trycker på visa endast så går den efter namnet inte det innom ev parentes, idetta fall ANONYM och inte trådstartaren därför visas andra anonyma med så enkelt är det!

TS! hoppas allt är ett förfärligt missförstånd och att du och din man kan reda ut det lungt och sansat!

Lycka till!

Svar på tråden skumt??