skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
:S Stackare.. Hoppas det inte finns någon sanning i smsen. Styrkekramar..
Hur gick det TS?
När jag ringer numret så svarar inte personen och fler sms har inte kommit.
Jag har ännu inte fått tag på min man.
Säkert någon som jävlas, men hur elak får man va, vad får man ut av det??
Vilka sjuka människor det finns. Hoppas att du får tag i din man och att personen som skickade sms-en bara hade sjuk humor. Lycka till!
En sak till, du kan faktiskt ringa med skyddat nummer till det numret då kanske hon svarar. Man slår #31# innan man slår numret då syns inte numret som man ringer ifrån.
Usch fy, lite jobbigt att din man inte svarar heller. Brukar han inte svara när han jobbar??
Det låter ju jättekonstigt om han (din man) skulle ha varit där samtidigt som det skrevs, det har jag svårt att tro. Men det borde ju betyda att den som skrev det visste att din man inte var hemma hos dig då? Alltså någon som känner er så pass väl att de i alla fall vet att din man jobbade.
Fy vad elakt. Men kanske är det någon sanning i smsen. jag hade då blivit väldigt misstänksam om det hände mig. Och att din man inte svarar gör ju knappast saken bättre!
Äntligen, min man har svarat helt yrvaken.
Han fattade ingenting av vad jag pratade om har jobbat och sen sovit, säger att det är någon som driver med mig.
Skönt
.