• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym
    Sara och Henrik skrev 2010-01-31 10:11:09 följande:
    Jag tycker att det låter mer som om TS man är en lastbilschaufför och jag vet att vissa såna chaufförer kör långa sträckor och måste då sova i sin bil. Det kan vara en anledning till varför TS man inte sov hemma.Det är säkert någon som vill jävlas enormt med TS, men bara hon litar och pratar med sin man, så ska dessa två lösa detta.Lycka till med allt TS
    Huvudet på spiken {#lang_emotions_wink}.
    Ja, jag förerdrar att lita på honom, även om sms oroar mig, mest för att jag undrar vem o varför, kanske min man har en lösning sen då vi pratar, hoppas på det så jag slipper grubbla mer på det.
    Då jag inte fått fler meddelanden så antar jag att personen säkert var på fyllan och inte hade något roligare för sig {#lang_emotions_undecided}.
  • Anonym (drabbad)

Jag har haft en tjej som kontaktat mig och påstått saker om henne och min sambo. Blev otroligt misstänksam i början och ifrågasatte min sambo. Den här tjejen hade träffat min sambo ett tag innan vi träffats, flyttat från stan och sen tillbaka igen och då hade hon börjat kontakta honom igen. När min sambo inte nappat kontaktade hon mig och påstod att de haft ett förhållande under hela tiden. Det blev värre och ibland ringer hon hela nätterna på alla våra telefoner. Hon har lugnat sig lite nu men ser inte fram emot när hon får reda på att vi väntar barn.

Hoppas det inte ligger något bakom smsen du fått, men hoppas också för er skull att det inte är en sådan idiot som du råkat ut för som vi.

• Anonym
    Anonym (drabbad) skrev 2010-01-31 10:17:50 följande:
    Jag har haft en tjej som kontaktat mig och påstått saker om henne och min sambo. Blev otroligt misstänksam i början och ifrågasatte min sambo. Den här tjejen hade träffat min sambo ett tag innan vi träffats, flyttat från stan och sen tillbaka igen och då hade hon börjat kontakta honom igen. När min sambo inte nappat kontaktade hon mig och påstod att de haft ett förhållande under hela tiden. Det blev värre och ibland ringer hon hela nätterna på alla våra telefoner. Hon har lugnat sig lite nu men ser inte fram emot när hon får reda på att vi väntar barn.Hoppas det inte ligger något bakom smsen du fått, men hoppas också för er skull att det inte är en sådan idiot som du råkat ut för som vi.
    Fy fasiken vilken sjuk människa!
    Ja,jag hoppas att detta bara var något tillfälligt spratt från någon full kompis som ville roa sig på min bekostnad,även om jag lär anse  polaren vara en fd kompis efter detta.
  • Anonym (drabbad)
    Anonym skrev 2010-01-31 10:21:14 följande:
    Fy fasiken vilken sjuk människa!Ja,jag hoppas att detta bara var något tillfälligt spratt från någon full kompis som ville roa sig på min bekostnad,även om jag lär anse  polaren vara en fd kompis efter detta.
    Ja denna tjejen har verkligen förstört för oss som att vi alltid är noga att låsa om oss då hon dykt upp här hemma hos oss, vi svarar inte längre på okända nr som ringer vilket gjort att vi missat flera viktiga samtal.

Ville bara berätta att det finns otroligt sjuka personer som vill förstöra för andra.
  • Anonym (kolla hans mobil)
    Anonym (drabbad) skrev 2010-01-31 10:27:19 följande:
    Ja denna tjejen har verkligen förstört för oss som att vi alltid är noga att låsa om oss då hon dykt upp här hemma hos oss, vi svarar inte längre på okända nr som ringer vilket gjort att vi missat flera viktiga samtal. Ville bara berätta att det finns otroligt sjuka personer som vill förstöra för andra.
    Usch, vilken mardröm!
  • Anonym

"Han ljuger!"
    Har fått ett nytt sms nu, varför liksom????

• Anonym

Han ljuger? Om vad? Att han jobbar? Då måste hon ju vetat att ni pratat.

• Anonym

Har skickat ett sms till min man och bett honom ringa så fort han kan, vill inte reda ut denna skit själv, för jag förstår ingenting!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 10:33:50 följande:
    Han ljuger? Om vad? Att han jobbar? Då måste hon ju vetat att ni pratat.
    Ja, min tanke med,  om personen vet att han ljuger så måste personen ha pratat med min man, eller hur??
    Han som inte har tid att prata nu då han måste jobba???
  • Anonym (kolla hans mobil)
    Anonym skrev 2010-01-31 10:34:35 följande:
    Har skickat ett sms till min man och bett honom ringa så fort han kan, vill inte reda ut denna skit själv, för jag förstår ingenting!!!
    Känner så för dig... Måste vara jättejobbigt för dig just nu. Du ska se att det ordnar sig... *kramar om*
Svar på tråden skumt??