skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
.
.
Jag har haft en tjej som kontaktat mig och påstått saker om henne och min sambo. Blev otroligt misstänksam i början och ifrågasatte min sambo. Den här tjejen hade träffat min sambo ett tag innan vi träffats, flyttat från stan och sen tillbaka igen och då hade hon börjat kontakta honom igen. När min sambo inte nappat kontaktade hon mig och påstod att de haft ett förhållande under hela tiden. Det blev värre och ibland ringer hon hela nätterna på alla våra telefoner. Hon har lugnat sig lite nu men ser inte fram emot när hon får reda på att vi väntar barn.
Hoppas det inte ligger något bakom smsen du fått, men hoppas också för er skull att det inte är en sådan idiot som du råkat ut för som vi.
"Han ljuger!"
Har fått ett nytt sms nu, varför liksom????
Han ljuger? Om vad? Att han jobbar? Då måste hon ju vetat att ni pratat.
Har skickat ett sms till min man och bett honom ringa så fort han kan, vill inte reda ut denna skit själv, för jag förstår ingenting!!!