skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Om jag var du skulle jag nog ta och kolla med hans jobb OM han verkligen varit där....
hur har de gått, ringde du taxicentralen? eller om han jobba på taxi asså... för de har ja gjort när min sambo jobbat taxi om jag inte fått tag på han...
Jag har ingen möjlighet att kontrollera honom via någon annan.
Men jag känner mig lättad nu,för det är som vi spekulerat i här på tråden, säkert bara någon sjuk fan som vill jävlas, skulle däremot vilja veta vem och varför!!
Ja,det måste vara någon som känner till min mans schema, hade ju varit pinsamt att skickat iväg dessa sms och så var han hemma
.
Jag hade blivit rejält misstänksam mot min man fram tills dess att jag fick tag på hans mobil (antingen genom att kräva att få den eller ta den själv). Sedan hade jag slagit in numret som SMS:et kommer ifrån. Om telefonen "känner igen" numret och du ser att det är ett nummer han själv använt, då har du svaret. Visar telefonen att den inte känner igen numret hade jag varit betydligt lugnare...
Lycka till! Hoppas att det "bara" är en idiot som vill skada dig och skicka taskiga SMS och att din man talar sanning.
Nu menar jag absolut inte att din man är otrogen, men Om han hade varit det kan man ju spekulera i varför personen han varit med skulle ägna kvällen åt att sms:a dig. Hade jag varit med en skön kille hade jag ju inte velat slösa bort tiden med att sms:a?! Jag tror det är nån som jävlas, som sagt var, men jag förstår att du är misstänksam ändå. Själv hade jag nog försökt luska lite...
Ja, jag får nog kolla hans mobil då han kommer hem, så jag verkligen kan lägga detta bakom mig, för även om jag litar på min man så undrar man ju vad någon får ut av att skicka dessa meddelanden.
Jag skulle blivit misstänksam som fasen. Skulle nog inte räckt med att min man tillslut svarade och var yrvaken.Hellre att han sa att han jobbade och inte kunde svara..
Att folk jävlas så kanske händer, men jag skulle först reda ut ifall min man ljög. Jag skulle ta det därifrån..
Skulle också börja fundera på om min man verkligen sovit faktiskt..