• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Mammatill2troll

Eftersom det är så många som tror att ts sitter och skriver inlägg till sig själv så tänker jag inte vara anonym längre!

Vet inte om det visas.Men när jag skrev anonymt så va min signatur (fy!) efter anonym.

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:07:13 följande:
    bra då fortsätter vi då . om jag vore ts så skulle jag ta sambons mobil och ringa den andra bruden.
    lite svårt just nu då han inte är hemma, men nog fasiken ska jag gå till botten med det här.
  • Anonym (förklarar)

Om man inte väljer en tillfällig signatur utan bara klickar i anonym och lämnar fältet tomt så kommer man också med i visa endas - dvs bland ts inlägg. visa endast gör en sökning på "anonym" - dvs ALLA som klickat i anonym men inte fyllt i någon tillfällig signatur inte på inlägg som enbart ts skrivit.

• lieva

Oj.Hoppas det ordnar sig till det bättre.
    Min sambo jobbar också natt och jag hade blivit helt galen och paranoid tror jag. Skönt att du är så sansad. Idioter finns det överallt.

• Isanje

Ang trollspekulationer. Är man anonym så kan man antingen heta bara Anonym o sen byta till tex Anonym (*****) Men nu heter Ts Anonym (trådstartren) o kan nu ej byta till något annat,bara sitt nick o därmed inte vara anonym.

• Anonym

Hej det är Isanje som vill visa en sak

• Anonym (Isanje igen)

Hej nu är det Isanje igen.

• Anonym

Personligen så vil ljag inte ulämna mig helt bara för att någon inte tror på mig,  känner mig virrig nog som det är. 

Svar på tråden skumt??