• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym

Jag har skickat ett sms och bett henne sluta höra av sig.

• Bedan
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 10:45:11 följande:
    Om ni trycker på "visa endast" i trådstarten får ni se nåt spännande ;)
    Jo jag tänkte också på det förut, men var nog för trött och förkyld för att tänka tanken ända fram. Nåja... så roligt man kan ha det :)
  • After Forever

Det där med visa endast, den visar alla anonyma som skrivit även ts. Alltså är det inte samma person.

• Anonym
    ?
  • Anonym (fy!)
    Jag måste ju vara dum i huvudet för jag fattar inte=)
  • FannyN

Jag tror din man är otrogen. Ingen av de jag känner som kör lastbil skulle vilja missa at babbla bort lite tid. Det är väl det yrket då man är som mest tillgänglig på sin mobil?

• Anonym
    Helt ok om du förklarar, för min hjärna funkar inte så bra så jag förstå vad du menar??
  • Anonym
    FannyN skrev 2010-01-31 10:55:35 följande:
    Jag tror din man är otrogen. Ingen av de jag känner som kör lastbil skulle vilja missa at babbla bort lite tid. Det är väl det yrket då man är som mest tillgänglig på sin mobil?
    Babbla i telefonen är dom bra på, men då han lastar osv så kan han inte snacka.
  • After Forever

Men för helvete, sluta trollspekulera. Skriv ett inlägg själva anonyma så ser ni att ni också kommer med i den vevan som ts.

• Anonym
    After Forever skrev 2010-01-31 10:58:41 följande:
    Men för helvete, sluta trollspekulera. Skriv ett inlägg själva anonyma så ser ni att ni också kommer med i den vevan som ts.
    Förstår du vad personen menar??
Svar på tråden skumt??