• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym

Jag tror inte han jobbar tyvärr ts. Jag tror han befinner sig nånstans, hos en annan kvinna tyvärr.

• Anonym

Om du vill kan du ju ge telenumret till någon som bor i en annan del av Sverige där riktnumret är annorlunda - då kanske hon svarar med sitt namn?

Det låter ju verkligen lurt när hon skickar ett sånt där sms efter att du pratat med honom. Hade det varit en kompis så hade han ju inte berättat för honom att du var orolig.

• Bedan

Jag hoppas verkligen att det bara är en mupp som håller på... Personen i fråga MÅSTE ju inte ha talat med din man, utan kan bara ha tänkt det logiska att du antagligen talat med honom och därför skickar sms och fortsätter hålla på.

• Marma

har han nån med sig i bilen då kanske?  som känner för att vara elak

• jessicacarlsson

Jag tror inte han är hos den som skickade, hade han varit där så skulle väl inte tjejen ha tid att hålla på att skicka sms.

Och skulle han varit där så skulle han svarat i tele för att bevisa att han inte höll på med nåt skumt för att inte frugan skulle misstänka nåt.
    Men de är ju bara vad jag tror
  • satakatse

uch, vad obehagligt!

lastbilchaffisar brukar ha headsett och pratar i timmar i tel... det är nog bara min fästman som har någon form av psyksik allergi mot mobiler, och glömmer telen överallt om man inte tejpar fast den på hans panna {#lang_emotions_tongue_out}, fast... han kör sällan lastbil kanske det som felas? hihihiii

men har inte din man svarat? har du informerat om vad du har fått för sms? be en kompis utan reggad telkort ringa upp om några dar till denna nr... så att man kanske får veta vem som har tel.. hon kanske svarar med sitt namn..

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym (v)

men säg åt tjejen att hon berättar nåt om din man som bara en älskarinna kan veta. antingen kan hon det, och då ligger det ju nåt sant i hennes sms, eller så kan hon inte det, och då vet du ju.

• Den allsmäktige
    Anonym skrev 2010-01-31 10:38:38 följande:
    Jag tror inte han jobbar tyvärr ts. Jag tror han befinner sig nånstans, hos en annan kvinna tyvärr.
    Vad snällt av dig. TS blir säkert jätteglad över att se ditt inlägg... Kanske är bättre att hålla hennes hopp uppe istället för att sänka henne totalt och göra så att hon blir misstänksam mot hennes man?
  • Anonym (...)

Om ni trycker på "visa endast" i trådstarten får ni se nåt spännande ;)

• Anonym (fy!)

Fy vad obehagligt!Hoppas verkligen att den här personen skämtar!

Ts hoppas du får tag på din man och kan reda ut detta.JAg vet hur det känns att gå runt att vara oroligfundersam.Samma sak hände mig och min sambo när vi precis hade fått barn.Det visade sig att det var fejk allihop då Min sambo var hemma en dag när jag fick mejl av en annan tjej.Det stod något i stil med att nu ligger jag och din kille och myser ikväll ska vi fira våran förlovning.Fatta han vill inte vara med dig.JAg blev skit arg och skickade tillbaka att låt oss vara sen frågade jag vem hon hade där eftersom min sambo är hemma med mig och våran nyfödda son.Fick tillbaka svar oj jag har fått fel mejladress

Svar på tråden skumt??