skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
be den hemliga att berätta nåt om din man som bara en älskarinna kan känna till.
Ärligt talat vem och varför skulle de viljas djävlas? Varför hade han inte svarat tidigare? Hör han inte telefonen? Nej *skumt* som tråden heter tycker iaf jag det är för annars borde han svarat el hört av sig redan i natt.
Hur skulle personen fått ditt nr eg?
Måste vara någon som på något sätt känner din man (tror jag) el så har du någon förfärlig *vän* i din omkrets........
Vilket som när det går så långt och det rör sig om flera sms så brukar man säga *ingen rök utan eld* MEN det betyder inte han är skyldig till något i sig utan kan ju vara någon som han så att säga ratat och därmed vill personen kanske förstöra för honom och ge hopnom problem men rent omedelbart känner jag det är något skumt med det hela då han inte varit kontaktbar under natten!!!
Det är tyvärr inte alls otroligt att det är en älskarinna som SMS:ar. Hon kanske är jättesvartsjuk på dig och vill sabba för er två så att hon kan få honom helt själv om ni går ifrån varandra. Det är snarare mycket troligt skulle jag tycka...
Jag vet nog inte vad jag ska tro, har försökt få tag på min man igen, men han hade inte tid skulle ringa senare under dagen sa han.
Han lät mest stressad så har väl fullt upp på jobbet nu.
Låter ändå misstänksamt tycker jag. Men vad är det för skumt jobb han har? Du måste väll kunna kolla ifall han vart på jobbet? Eller jobbar han svart?
Man kan ju tycka att han borde ta sig tid att tala med dig efter den persen du haft i natt, men han kanske inte fattar hur allvarligt du tar det?
Inget skumt med hans jobb, han kör lastbil och bor i den då han jobbar.