• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Em00
    satakatse skrev 2010-02-01 16:46:29 följande:
    Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...
    ta "visa endast" uppe i trådstarten så hittar du inlägget.

Ts, har du fått fler sms?

Kan du inte skicka numret till några av oss, så kan vi skicka massa sms från nån sida på nätet,
    och skriver massa sex-grejer, t ex "åh, min snygga blondin, jag vill ta dig hårt nu" och såna saker
    Bara för att hämnas, liksom (a)
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-02-01 16:52:35 följande:
    1 sms eller hundra, spelar roll. Du menar att om man ljuger så kan man bara göra det en gång? Antal sms är oväsentligt, det ökar inte sanningshalten. jag försvarar inte ts man, jag känner honom inte. jag vet inte om det är sant eller ej. Det jag försvarar är att har man inte tillit i ett förhållande, så är det nästan lika illa som otrohet. Varför skulle det vara värre att få reda på att det är sant om 1 år, eller få reda på att det är sant nu? Det kanske inte är sant, och så har man sabbat sitt förhållande pga sin misstänksamhet. Jag är mycket väl medveten att man kan vara otrogen i ett förhållande. Jag är inte dum. Jag anser mig inte naiv heller, som hellre friar än fäller innan jag har verkliga bevis i min hand. jag hade släppt det tills någon behagade ge mig verkliga bevis, inte massa fjantiga sms och suddiga bilder som kan föreställa vem som helst. Skulle bara garva åt det. Ska en människa utan liv ens få möjligheten att förstöra mitt förhållande? Knappast! Inse att personen VILL att ts ska bli misstänksam. Det slår in en kil mellan ts och hennes man, hur försiktig man än är i sina "hålla ögonen öppna". Kul förhållande man får också. Att ens partner inte litar på en, åt båda hållen.
    Fortfarande så finns det där skumma smst som talar emot mannens ord.

Därför att om hon får reda på det nu så kan hon göra nåt åt det snabbare än att hinna bygga upp massa annat och sen PANG får hon reda på att personen bakom sms talade sanning.

Jag tycker iaf att hon inte ska vara så naiv och lita blint på sin man när hon faktiskt fått  ganska skumma sms som skulle kunna betyda nåt,det skulle inte vara första gången i världshistorien som otrohet kommer fram på det sättet,faktiskt.

Du skulle ha garvat men det skulle inte jag gjort och det gjorde inte ts heller.
  • satakatse
    Em00 skrev 2010-02-01 17:14:57 följande:
    ta "visa endast" uppe i trådstarten så hittar du inlägget. Ts, har du fått fler sms? Kan du inte skicka numret till några av oss, så kan vi skicka massa sms från nån sida på nätet, och skriver massa sex-grejer, t ex "åh, min snygga blondin, jag vill ta dig hårt nu" och såna saker Bara för att hämnas, liksom (a)
     sökte men det blev för mycket text för mig att gå genom.. tråkigt nog..
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 16:46:29 följande:
    Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...
    Jag svarade på det här inlägget,det var så disskret som möjligt men självklart har nån fjantig flare anmält det och så blev det borttaget,det var det löjligaste!
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:22:56 följande:
    Jag svarade på det här inlägget,det var så disskret som möjligt men självklart har nån fjantig flare anmält det och så blev det borttaget,det var det löjligaste!
    va? hmm... tråkigt, finns så mycket annat som får passera... så knappast kan ditt ha varit värre {#lang_emotions_cool}
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 17:25:48 följande:
    va? hmm... tråkigt, finns så mycket annat som får passera... så knappast kan ditt ha varit värre
    Jaa jag vet det är skittöntigt.. Om det inte hamnat bakåt i tråden förstås... Men jag skrev iaf att bilden föreställde ett manligt könsorgan som penetrerade ett kvinnlingt..

Var det snuskigt tro?
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:28:08 följande:
    Jaa jag vet det är skittöntigt.. ***censuerar för sökerhets skull****
     vi får se.. om dom här försvinner oxå då... hahhahhaa!

men vad säger att det inte är en man som har tagit bilden vid något tillfälle och sänt den? hur troligt är det att någon som är otrogen låter sig bli fottad på det viset?

tror mer och mer att det är en man som vill förstöra för dem och inte en kvinna... för att han vill få till det... {#lang_emotions_cool}
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 17:31:13 följande:
     vi får se.. om dom här försvinner oxå då... hahhahhaa! men vad säger att det inte är en man som har tagit bilden vid något tillfälle och sänt den? hur troligt är det att någon som är otrogen låter sig bli fottad på det viset? tror mer och mer att det är en man som vill förstöra för dem och inte en kvinna... för att han vill få till det...
    Tror du? ja det är ju faktiskt möjligt,vad störigt att inte vetaa:) Ja,just den bilden var inte mycket till bevis för det kunde ju varit vem som helst på den bilden men jag tänker på det smst hon skickade efter att ts pratat med sin man och han sa att han sovit  så fick hon ett sms från den här människan där hon skrev att han ljög, då skulle iaf jag bli väääldigt misstänksam.
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:35:34 följande:
    Tror du? ja det är ju faktiskt möjligt,vad störigt att inte vetaa:) Ja,just den bilden var inte mycket till bevis för det kunde ju varit vem som helst på den bilden men jag tänker på det smst hon skickade efter att ts pratat med sin man och han sa att han sovit  så fick hon ett sms från den här människan där hon skrev att han ljög, då skulle iaf jag bli väääldigt misstänksam.
    jooo, de är ju som störigt hela de här historen... men oooh, tänk om de är en god vän till honnom!!!! han kankse snackar ofta med honnom och har beklagat sig till vännen i samma veva eller något...
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 17:38:33 följande:
    jooo, de är ju som störigt hela de här historen... men oooh, tänk om de är en god vän till honnom!!!! han kankse snackar ofta med honnom och har beklagat sig till vännen i samma veva eller något...
    Jaa det är möjligt men när skulle han haft tid att prata med den vännen när han knappt hinner prata med ts;)  Nää blää vad jobbigt,stackars ts..
Svar på tråden skumt??