skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Det låter som ett elakt skämt. Killar är inte otrogna. Det är bara en avundsjuk slyna som vill jävlas.
Med tanke på hur många män och kvinnor som ljuger om otrohet skulle jag inte vara speciellt lugn. Är inte särskilt sällsynt att det är det "den andra kvinnan" som berättar hur det ligger till då hon blivit less, är arg/ledsen el kanske full. Tror inte många vill förlora sin familj pga av lite "äventyr", därför ljuger de tills man har konkreta bevis. Men men, det kommer oftast fram förr eller senare hur det egentligen ligger till. Finns ju några få som är ärliga också.
*man har*- det finns :)
hmmm ..
Svar på: "nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det." Svar: Man får inte ut det hemliga numret, man får namn och adress på den som har det dock.