• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Panope
    Anonym (Kladdkakspappan) skrev 2010-02-01 02:27:48 följande:
    Det låter som ett elakt skämt. Killar är inte otrogna. Det är bara en avundsjuk slyna som vill jävlas.
    Ursäkta!!??!?

En nära vän till mig kom på sin sambo (karl) med att vara otrogen för ett par månader sedan. Nu när han flyttat ut och allting så visar det sig att det var inte enbart typ 3 månader han varit otrogen utan drygt 1½ år.
    Min kompis och denna karl hade varit ett par i 7 år och har två barn tillsammans.

Sedan, ett par veckor efter att min kompis kommit på sambon senare ringer det en tjej till henne som hon känner och är helt frustrerad, hennes sambo (karl) är otrogen.
    Tilläggas ska att dessa bägge karlar är jobbarkompisar OCH har strulat med andra jobbarkompisar.
  • Anonym

Hade jag varit dig så hade jag "lånat" hans telefon när han kommer hem, sedan hade jag ringt upp numret.

Då borde hon väl svara om hon ser att det är han som ringer...

Om han nu inte har en fast telefon i lastbilen vill säga..

Dock verkar han ha lite halvskumma loss och lasttider..
    Jobbar själv i transport branschen så det hade varit intressant att höra vad han kör för något slags gods..

• Odetta

Vilken jobbig situation...jag hade blivit jätte nojjig.

Men ts....varför frågar du inte om mer specifika saker...tex, vad din man har för ögonfärg eller vad han heter? Fråga henne vad du heter?

Kan hon svara på sådanna frågor så skulle jag ta ett ordentligt snack med min man när han kommer hem, och be att få titta i hans telefon.

*kram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Anonym
    Odetta skrev 2010-02-01 11:56:27 följande:
    Vilken jobbig situation...jag hade blivit jätte nojjig. Men ts....varför frågar du inte om mer specifika saker...tex, vad din man har för ögonfärg eller vad han heter? Fråga henne vad du heter? Kan hon svara på sådanna frågor så skulle jag ta ett ordentligt snack med min man när han kommer hem, och be att få titta i hans telefon. *kram*
    Som sagt så kan det ju vara nån som redan känner hennes sambo sen innan och då kan hon ju säkert svara på de frågorna utan att det betyder nåt tänker jag.
    Sen var det nån som föreslog att hon skulle skicka nån bild på ex hans klocka,eller skor om han nu verkligen är hemma hos henne vill säga..
  • Anonym (Pumis)

kan vara ett arsle också som försöker stjäla din man
    detta har jag råkat ut för
    det finns ingen annan kvinna oftast utan bara någon som vill förstöra er lycka
    skulle det finnas skäl till att han e otrogen, börja kolla igenom hans mobil
    eller hör med era vänner eller prata med honom.
    Men en otrogen man/kvinna är oftast rätt smart o döljer det bra, de har mobilerna oftast avstängda
    sms i hemliga mappar,
    andra konton på mail
    raderar alltid historik eller likande på datan
    osv osv

• satakatse

köp en stämpel från leksaksaffären och stämpla hans bak me en bild, och säg till henne att när du kan smsa och säga vilken bild min man går runt på röven så tror jag dig...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Isanje
    Odetta skrev 2010-02-01 11:56:27 följande:
    Vilken jobbig situation...jag hade blivit jätte nojjig. Men ts....varför frågar du inte om mer specifika saker...tex, vad din man har för ögonfärg eller vad han heter? Fråga henne vad du heter? Kan hon svara på sådanna frågor så skulle jag ta ett ordentligt snack med min man när han kommer hem, och be att få titta i hans telefon. *kram*
    Men tänk om det är hans ex eller liknande då? Då vet hon ju hans namn,när han är född,ev födelsemärken mm.
  • Isanje

TS jag tror att det kan vara nån jävlen som tror att han eller hon är lustig och har roligt på din och din mans bekostnad.

• Anonym
    Isanje skrev 2010-02-01 12:07:55 följande:
    TS jag tror att det kan vara nån jävlen som tror att han eller hon är lustig och har roligt på din och din mans bekostnad.
    Eller så är han otrogen. Det är det jävliga,att man inte vet vad man ska tro..
    Men ts verkar ha försvunnit från tråden verkar det som.
Svar på tråden skumt??