skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Hur går det ts? hört något mer? eller fått en annan bild?
ts hur har du det? fått veta något mer?
En vän till mig är också lastbilschaffis.
Han brukar ringa ibland och vi surrar och pratar när vägen är lång och tråkig.
Men ibland så avslutar han samtalet genom att säga "Nä nu ska jag lasta/lossa så vi får höras en annan gång"
Ibland slår han av ljudet när han ska vila och ibland svarar han inte för vädret är dåligt eller det är mycket trafik eller han av annan anledning inte kan prata och jobba samtidigt.
Så jag tycker inte alls det låter konstigt att TS:s sambo inte kan svara hursomhelst.
Jo fast jag har hemligt nummer och jag har precis kollar både hos eniro och hitta.se, och man kan inte hitta mig.
jag har oreggad kort sen två år, och den hittas inte på hitta eller eniro..
så om ts terrorkvinna inte har reggad kort så är det svårt att få tag på henne.
Men jösses vad misstänksamma alla verkar vara. Litar ni inte på era män?
Han har ju sagt att det är lugnt.
ja är sambo med en chaffis som ligger ute i typ 2v i streck.....o inte hinner han vara otrogen i alla fall.....det roliga va att ja o några till satt o diskutera just detta med att många säger att chaffisar är otrogna osv alla bara skratta o sa samma sak att man hinner inte ha sex o så är man för trött osv......så ts ja tror du kan vara lugn