• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym

Kan inte hjälpa det men är dönyfiken hur de har gått för dej TS :)

• Anonym (Mrs X)

Det verkar som att tråden fått eget liv, inget från TS på bra länge. Kanske allting har ordnat sig? ( Fast enligt mig så tror jag att mannen har varit otrogen )

• Anonym (SLUTA NU)
    Anonym (Mrs X) skrev 2010-02-03 18:09:29 följande:
    Det verkar som att tråden fått eget liv, inget från TS på bra länge. Kanske allting har ordnat sig? ( Fast enligt mig så tror jag att mannen har varit otrogen )
    Jag tror inte att TS's man varit otrogen. Vilken man är så dum och neka till det? ...om han nu nekar iaf så lär han ha ringt till damen i fråga o bett henne sluta,,, o det skulle hon gjort om hon vore smart (osmart verkar hon ju vara i vilket fall, men men). Men det som gör det mest osannolikt av allt är att den andra damen i fråga inte har nån anledning att skicka sånt där om hon inte vill förstöra mellan hennes själv o TS's man.

Jag tror att det är 1) en av TS's mans vänner som driver eller nån dryg tjej utan liv som bara vill förstöra (förmodligen nån TS's man dissat pga sin fru).

Det finns INGEN anledning att trycka ner TS när det inte finns bevis. Som det är nu verkar mannen ju oskyldig o då tycker jag att man ska utgå ifrån det ist för att hitta på en massa teorier om vad som hänt (som jag just gjorde )
  • Anonym
    Halloj gott folk, här har det hänt en hel del sen jag var här sist {#lang_emotions_cool}.
    Jag har haft fullt upp, och därför inte hunnit vara här på fl.
    Ok, nu har jag inte så mycket att berätta egentligen, min man kommer antagligen hem i morgon och vi har gemensamt försökt  lösa denna skumma gåta, men dessvärre ännu inte funnit något svar.
    Hon skickade några fler sms, faktiskt en till osmaklig bild som inte sa något, så varför ens skicka dom??!
    Jag har valt att nonchalera henne helt  och även bett mina vänner göra dessamma.
    Däremot så har hon skickat sms till min ena vännina som varit mest ihärdig i sina utfrågande sms och det slutade med att hon desperat bad min vännina att sluta trakassera henne..
    Nu har jag bett henne att inte fortsätta och varken hon eller jag har fått fler sms nu.
    Allt som denna människa använt som "bevis" är verkligen inga bevis, och med tanke på att jag har pratat en hel del med min man, så VET jag att han absolut inte har varit otrogen.
    Jag behöver inga bevis, jag känner honom och litar på honom.
    Jag hoppas jag en dag får reda på vem det är, men bryr mig inte om den patetiska människan längre, så jag överlever ovisheten med {#lang_emotions_kiss}.
    Tack för allt stöd ni gett mig. 
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-03 21:50:13 följande:
    Halloj gott folk, här har det hänt en hel del sen jag var här sist . Jag har haft fullt upp, och därför inte hunnit vara här på fl. Ok, nu har jag inte så mycket att berätta egentligen, min man kommer antagligen hem i morgon och vi har gemensamt försökt  lösa denna skumma gåta, men dessvärre ännu inte funnit något svar. Hon skickade några fler sms, faktiskt en till osmaklig bild som inte sa något, så varför ens skicka dom??! Jag har valt att nonchalera henne helt  och även bett mina vänner göra dessamma. Däremot så har hon skickat sms till min ena vännina som varit mest ihärdig i sina utfrågande sms och det slutade med att hon desperat bad min vännina att sluta trakassera henne.. Nu har jag bett henne att inte fortsätta och varken hon eller jag har fått fler sms nu. Allt som denna människa använt som "bevis" är verkligen inga bevis, och med tanke på att jag har pratat en hel del med min man, så VET jag att han absolut inte har varit otrogen. Jag behöver inga bevis, jag känner honom och litar på honom. Jag hoppas jag en dag får reda på vem det är, men bryr mig inte om den patetiska människan längre, så jag överlever ovisheten med . Tack för allt stöd ni gett mig. 
    Jag tror att det är du som har en beundrare som vill få dig ner deppad för då har han lättare att få till det! Så han låtsas vara någon puckad brud..

Håller tumme för att mysteriet löses snart..
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Pysselgalningen
    Halloj gott folk, här har det hänt en hel del sen jag var här sist . Jag har haft fullt upp, och därför inte hunnit vara här på fl. Ok, nu har jag inte så mycket att berätta egentligen, min man kommer antagligen hem i morgon och vi har gemensamt försökt  lösa denna skumma gåta, men dessvärre ännu inte funnit något svar. Hon skickade några fler sms, faktiskt en till osmaklig bild som inte sa något, så varför ens skicka dom??! Jag har valt att nonchalera henne helt  och även bett mina vänner göra dessamma. Däremot så har hon skickat sms till min ena vännina som varit mest ihärdig i sina utfrågande sms och det slutade med att hon desperat bad min vännina att sluta trakassera henne.. Nu har jag bett henne att inte fortsätta och varken hon eller jag har fått fler sms nu. Allt som denna människa använt som "bevis" är verkligen inga bevis, och med tanke på att jag har pratat en hel del med min man, så VET jag att han absolut inte har varit otrogen. Jag behöver inga bevis, jag känner honom och litar på honom. Jag hoppas jag en dag får reda på vem det är, men bryr mig inte om den patetiska människan längre, så jag överlever ovisheten med . Tack för allt stöd ni gett mig. 
    Bra inställning!

En liten fråga, hur jobbar karln? Är det linje eller dit godset pekar?
  • Anonym (CIRKUS)

Nu har ja läst ALLT typ.

1. Hoppas verkligen att det här bara e nått psyko som har för mycket fritid.

2. Gör en polisanmälan.. Även om du inte tänker driva den vidare så borde det skrämma hon som trakasserar dig.

3. Om din karl nu e otrogen med den här kvinnan så betyder det väl att han kör samma rutt flera gånger per vecka. För om han åker till Lund en dag för att sen åka till Boden nästa verkar det konstigt om han skulle hinna med att träffa henne. Hon lär ju knappast åka efter honom. Så om du bara vet vart han är på ett ungefär eller hur hans rutter ser ut borde det vara lätt att avgöra om han nu är hos henne eller inte..

TS. Jag hoppas att ni båda kommer fram till vem det kan vara, beundrar ditt lugn över  hela situationen. Det hade jag aldrig klarat av. Men jag tror du har ett psykfall efter dig tyvärr. Sätt dig henne ordentligt {#lang_emotions_wink}

• Rapunzella
    Så otroligt skönt med någon som väljer att tro på sin man och sitt förhållande, i motsats till alla paranoida trådar som startas här på FL. Hoppas att hon har gett upp nu!!
  • Anonym (hhmm)

vänta lite... jag kanske missade svaret, men hur visste "kvinnan" att han ljög?? {#lang_emotions_surprised} När hon fick meddelandet "han ljuger"? Hur visste "kvinnan" att dom hade pratats överhuvudtaget?

• satakatse
    Anonym (hhmm) skrev 2010-02-04 10:02:14 följande:
    vänta lite... jag kanske missade svaret, men hur visste "kvinnan" att han ljög?? När hon fick meddelandet "han ljuger"? Hur visste "kvinnan" att dom hade pratats överhuvudtaget?
    För det är hans bästis som är den så kallade kvinnan {#lang_emotions_cool} det tror jag i alla fall... en man som är efter ts...
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
Svar på tråden skumt??