• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-02-01 21:26:16 följande:
    Ja men säger han att det var Pelle då var det säkert det.. Öhh haha gud så naivt! Klart som sjutton att han inte erkänner sådär på en gång men du gör det väldigt lätt för honom,nåja! Du tror att du känner din sambo,inte samma som att du faktiskt känner han helt och hållet..
    Alltså, väljer du att missförstå eller har vi bara så totalt olika åsikter att du missförstår ändå?

Du har ingen aning om vad min sambo skulle erkänna eller ej. Dessutom skulle ditt exempel aldrig hända här, vi har ingen bil och skulle han vara otrogen skulle han väll knappast vara så dum att han lät ett par trosor ligga kvar, snälla nån...jag omger mig inte med en idiot

Nej, jag tror inte att jag känner honom helt och hållet.
    Nej, jag är inte helt blind och naiv.
    Ja, jag trodde att man var oskyldig tills motsatsen bevisats.
    Ja, jag trodde att tillit var något av det viktigaste i ett förhållande.
    Ja, jag skulle lita på min sambos ord, annars kan jag lika gärna dumpa honom direkt!
    Ja, jag vill att min sambo ska lita på mig på samma sätt, vilket han gör.
    ja, det skulle kännas olustigt att få sådana sms som ts fått, men jag skulle rikta olustheten mot skickaren och inte mot min sambo.

Nej, jag låter inte ett pucko som vill ha lite kul sabba mitt förhållande! Särskilt som den inte ens kan presentera BEVIS! Som sagt.

orkar inte mer. Kan inte förklara mig mer. Jag lever iaf i ett bra förhållande med min sambo där kärlek och tillit är viktig, och vi behöver inte snoka på varandra eller misstänka varandra för minsta lilla... fatta skönt jag har det!
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-02-01 21:35:58 följande:
    Alltså, väljer du att missförstå eller har vi bara så totalt olika åsikter att du missförstår ändå? Du har ingen aning om vad min sambo skulle erkänna eller ej. Dessutom skulle ditt exempel aldrig hända här, vi har ingen bil och skulle han vara otrogen skulle han väll knappast vara så dum att han lät ett par trosor ligga kvar, snälla nån...jag omger mig inte med en idiot Nej, jag tror inte att jag känner honom helt och hållet. Nej, jag är inte helt blind och naiv. Ja, jag trodde att man var oskyldig tills motsatsen bevisats. Ja, jag trodde att tillit var något av det viktigaste i ett förhållande. Ja, jag skulle lita på min sambos ord, annars kan jag lika gärna dumpa honom direkt! Ja, jag vill att min sambo ska lita på mig på samma sätt, vilket han gör. ja, det skulle kännas olustigt att få sådana sms som ts fått, men jag skulle rikta olustheten mot skickaren och inte mot min sambo. Nej, jag låter inte ett pucko som vill ha lite kul sabba mitt förhållande! Särskilt som den inte ens kan presentera BEVIS! Som sagt. orkar inte mer. Kan inte förklara mig mer. Jag lever iaf i ett bra förhållande med min sambo där kärlek och tillit är viktig, och vi behöver inte snoka på varandra eller misstänka varandra för minsta lilla... fatta skönt jag har det!
    Gud viket mysigt liv.
  • Anonym (tvivlar)
    Anonym skrev 2010-02-01 17:28:08 följande:
    Jaa jag vet det är skittöntigt.. Om det inte hamnat bakåt i tråden förstås... Men jag skrev iaf att bilden föreställde ett manligt könsorgan som penetrerade ett kvinnlingt..Var det snuskigt tro?
    Penetrera får man visst inte skriva på FL.  Jag blev anmäld och hela tråden togs bort - tror att det var efter att jag använt det ordet.
  • Anonym (bra)
    Anonym (tillit) skrev 2010-02-01 21:35:58 följande:
    Alltså, väljer du att missförstå eller har vi bara så totalt olika åsikter att du missförstår ändå?Du har ingen aning om vad min sambo skulle erkänna eller ej. Dessutom skulle ditt exempel aldrig hända här, vi har ingen bil och skulle han vara otrogen skulle han väll knappast vara så dum att han lät ett par trosor ligga kvar, snälla nån...jag omger mig inte med en idiot Nej, jag tror inte att jag känner honom helt och hållet.Nej, jag är inte helt blind och naiv.Ja, jag trodde att man var oskyldig tills motsatsen bevisats.Ja, jag trodde att tillit var något av det viktigaste i ett förhållande.Ja, jag skulle lita på min sambos ord, annars kan jag lika gärna dumpa honom direkt!Ja, jag vill att min sambo ska lita på mig på samma sätt, vilket han gör.ja, det skulle kännas olustigt att få sådana sms som ts fått, men jag skulle rikta olustheten mot skickaren och inte mot min sambo.Nej, jag låter inte ett pucko som vill ha lite kul sabba mitt förhållande! Särskilt som den inte ens kan presentera BEVIS! Som sagt.orkar inte mer. Kan inte förklara mig mer. Jag lever iaf i ett bra förhållande med min sambo där kärlek och tillit är viktig, och vi behöver inte snoka på varandra eller misstänka varandra för minsta lilla... fatta skönt jag har det!
    önskar att jag var som du!!Så mycket enklare allt vore då :(
    Du har ju så rätt i det du skriver.
    Sorry...nu var jag lite OT!!
  • Anonym
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-01 21:56:24 följande:
    Penetrera får man visst inte skriva på FL.  Jag blev anmäld och hela tråden togs bort - tror att det var efter att jag använt det ordet.
    Vaa?? vilken tråd då? Jag skrev inte just det där hemliga ordet men jag skrev att den manliga var i den kvinnliga men sen skrev jag annorlunda när jag skulle återberätta men herre gud så löjligt,även om det är ett familjeforum främst så är det ju vuxna människor som sitter här och inga små barn..
    Kommer aldrig begripa mig på fls regler..
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 22:15:41 följande:
    Vaa?? vilken tråd då? Jag skrev inte just det där hemliga ordet men jag skrev att den manliga var i den kvinnliga men sen skrev jag annorlunda när jag skulle återberätta men herre gud så löjligt,även om det är ett familjeforum främst så är det ju vuxna människor som sitter här och inga små barn.. Kommer aldrig begripa mig på fls regler..
    personangrepp är ok, men inte förklara en bild om sexuell handling i bilden? {#lang_emotions_sunny}
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 22:19:05 följande:
    personangrepp är ok, men inte förklara en bild om sexuell handling i bilden?
    Precis så är det! Nää jag fattar inte,räcker med att man går in på sex och samlevnad så är det bara "snusk" hela vägen men då är det ok? fortfarande samma forum,nää jag förstår inte *skakar på huvudet*
  • Anonym (tvivlar)
    Anonym skrev 2010-02-01 22:15:41 följande:
    Vaa?? vilken tråd då? Jag skrev inte just det där hemliga ordet men jag skrev att den manliga var i den kvinnliga men sen skrev jag annorlunda när jag skulle återberätta men herre gud så löjligt,även om det är ett familjeforum främst så är det ju vuxna människor som sitter här och inga små barn..Kommer aldrig begripa mig på fls regler..
    OT, men jag är som vanligt artig och svarar; En annan tråd om en sambo som dråsat in i familjesängen på nattkröken och onanerat medan  hans kvinna och deras två-åring sov  rev upp minnen och frågor hos mig.
     "Bonusen med i sängen?"  hette min tråd.  Min f d make krävde att hans son, 5 år, alltid skulle sova i dubbelsängen som maken själv fått göra som barn. Det är så det går till i vanliga familjer enligt maken.  Han hade  fått rida på sin pappas rygg när hans föräldrar låg med varandra.  Drevet satte igång, FL-are levde sig in i scenen och beskrev den med att pappan penetrerade mamman med barn på ryggen. Tråden had pågått ett par dagar, då plötsligt anmäldes jag  och tråden togs bort.  (de 6 månaders borttagen anonymitet jag också dömdes till togs bort när FL insåg att jag inte är ett troll).
  • nickefiki
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-01 23:47:25 följande:
    OT, men jag är som vanligt artig och svarar; En annan tråd om en sambo som dråsat in i familjesängen på nattkröken och onanerat medan  hans kvinna och deras två-åring sov  rev upp minnen och frågor hos mig. "Bonusen med i sängen?"  hette min tråd.  Min f d make krävde att hans son, 5 år, alltid skulle sova i dubbelsängen som maken själv fått göra som barn. Det är så det går till i vanliga familjer enligt maken.  Han hade  fått rida på sin pappas rygg när hans föräldrar låg med varandra.  Drevet satte igång, FL-are levde sig in i scenen och beskrev den med att pappan penetrerade mamman med barn på ryggen. Tråden had pågått ett par dagar, då plötsligt anmäldes jag  och tråden togs bort.  (de 6 månaders borttagen anonymitet jag också dömdes till togs bort när FL insåg att jag inte är ett troll).
    Hur insåg de att du inte var ett troll? Jag skulle behöva veta hur man fixar det.
  • satakatse
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-01 23:47:25 följande:
    OT, men jag är som vanligt artig och svarar; En annan tråd om en sambo som dråsat in i familjesängen på nattkröken och onanerat medan  hans kvinna och deras två-åring sov  rev upp minnen och frågor hos mig.  "Bonusen med i sängen?"  hette min tråd.  Min f d make krävde att hans son, 5 år, alltid skulle sova i dubbelsängen som maken själv fått göra som barn. Det är så det går till i vanliga familjer enligt maken.  Han hade  fått rida på sin pappas rygg när hans föräldrar låg med varandra.  Drevet satte igång, FL-are levde sig in i scenen och beskrev den med att pappan penetrerade mamman med barn på ryggen. Tråden had pågått ett par dagar, då plötsligt anmäldes jag  och tråden togs bort.  (de 6 månaders borttagen anonymitet jag också dömdes till togs bort när FL insåg att jag inte är ett troll).
    hmm, jag såg ett program om sånt för ett tag sen, det handlade om incest.. och där tog de upp om såna händerlser där föräldrar blev mer pilska av att barn såg på.. men då tog de upp sådant som att barnent vaknar och kommer till föräldrarnas rum och då börjar föräldrrna bli mer kåta och gör värre saker än vanligt... måtste ju vara samma sak, någon form av insest.. även om det inte är fysisk, men högst psykiskt
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
Svar på tråden skumt??