Anonym skrev 2010-02-01 21:26:16 följande:
Ja men säger han att det var Pelle då var det säkert det.. Öhh haha gud så naivt! Klart som sjutton att han inte erkänner sådär på en gång men du gör det väldigt lätt för honom,nåja! Du tror att du känner din sambo,inte samma som att du faktiskt känner han helt och hållet..
Alltså, väljer du att missförstå eller har vi bara så totalt olika åsikter att du missförstår ändå?
Du har ingen aning om vad min sambo skulle erkänna eller ej. Dessutom skulle ditt exempel aldrig hända här, vi har ingen bil och skulle han vara otrogen skulle han väll knappast vara så dum att han lät ett par trosor ligga kvar, snälla nån...jag omger mig inte med en idiot
Nej, jag tror inte att jag känner honom helt och hållet.
Nej, jag är inte helt blind och naiv.
Ja, jag trodde att man var oskyldig tills motsatsen bevisats.
Ja, jag trodde att tillit var något av det viktigaste i ett förhållande.
Ja, jag skulle lita på min sambos ord, annars kan jag lika gärna dumpa honom direkt!
Ja, jag vill att min sambo ska lita på mig på samma sätt, vilket han gör.
ja, det skulle kännas olustigt att få sådana sms som ts fått, men jag skulle rikta olustheten mot skickaren och inte mot min sambo.
Nej, jag låter inte ett pucko som vill ha lite kul sabba mitt förhållande! Särskilt som den inte ens kan presentera BEVIS! Som sagt.
orkar inte mer. Kan inte förklara mig mer. Jag lever iaf i ett bra förhållande med min sambo där kärlek och tillit är viktig, och vi behöver inte snoka på varandra eller misstänka varandra för minsta lilla... fatta skönt jag har det!