• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • satakatse

Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 16:46:29 följande:
    Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...
    Det är en bild på ett manligt könsorgan i ett kvinligt könsorgan,typ så..
  • Anonym
    Anonym (Angelica) skrev 2010-02-01 15:50:37 följande:
    Jo fast jag har hemligt nummer och jag har precis kollar både hos eniro och hitta.se, och man kan inte hitta mig.
    Jag har ett teliaabbonemang, och tjänsten hemligt nummer, och finns inte hos eniro och hitta eller andra söktjänster, skulle någon däremot begära en spårning på mitt nummer så skulle de få ett rekommenderat brev med mitt namn och min adress, men inte numret.

Oregistrerade kort går inte spåra, ligger det allvarligt brott bakom, så kan polisen i samarbete med teleoperatör söka elektroniska spår, som masttömmingar och liknade, men kan fortfarande inte få veta vem som har numret. Men det går ju se mönster i hur personen med numret rört sig, vilka den haft kontakt med och så vidare.
  • Fleur de Tease
    puuhmage skrev 2010-02-01 16:24:12 följande:
    ja är sambo med en chaffis som ligger ute i typ 2v i streck.....o inte hinner han vara otrogen i alla fall.....det roliga va att ja o några till satt o diskutera just detta med att många säger att chaffisar är otrogna osv alla bara skratta o sa samma sak att man hinner inte ha sex o så är man för trött osv......så ts ja tror du kan vara lugn
     Min man hade en affär med en kvinna för många år sedan då han arbetade som chaffis. Han tog med henne på sina vändor och satte på henne i lastbilen. Så nog är det ett aningens blåögt uttalande..
    Men om ts litar på sin man så tycker jag att hon ska fortsätta, men att säga att han inte skulle vara otrogen pga av sitt yrke ställer jag mig väldigt tveksam till.
  • Anonym (YouGoTillit)
    Anonym skrev 2010-02-01 16:44:09 följande:
    För att man tycker annorlunda så betyder det inte att nån är smartare än nån annan, alla har sina åsikter och ts behöver höra det ur olika synvinklar.
    Jo, liksom, så äre såhär va att man är liksom smartare om man liksom typ litar på sin partner istället för att tro det värsta om den man delar sitt liv med. Tillit, som jag uppfattar dens inlägg, skriver inte att ts man inte är otrogen utan bara att man ska lita tills man vet motsatsen och det är fan smart! fattar ni inte det?
  • Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-02-01 16:42:21 följande:
    Nu handlar det inte bara om 1 sms heller. Sen är det lite misstänksamt hur den andra kvinninan kunde veta att ts pratat med sin man och sen skicka ett sms där det stod "han ljuger"  Förstår inte varför du promt måste försvara ts man och inte ens kan föreställa dig tanken att han kanske,kanske skulle kunna vara otrogen,kul att få reda på det 1 år senare  och veta att det stämde.. Naivt att lita så blint på nån. Jag har inte heller sagt att hon ska anklaga honom och ha värsta förhöret utan bara att hon borde hålla ögonen lite mer öppna och inte bara släppa det.
    1 sms eller hundra, spelar roll. Du menar att om man ljuger så kan man bara göra det en gång? Antal sms är oväsentligt, det ökar inte sanningshalten.

jag försvarar inte ts man, jag känner honom inte. jag vet inte om det är sant eller ej. Det jag försvarar är att har man inte tillit i ett förhållande, så är det nästan lika illa som otrohet.

Varför skulle det vara värre att få reda på att det är sant om 1 år, eller få reda på att det är sant nu? Det kanske inte är sant, och så har man sabbat sitt förhållande pga sin misstänksamhet.

Jag är mycket väl medveten att man kan vara otrogen i ett förhållande. Jag är inte dum. Jag anser mig inte naiv heller, som hellre friar än fäller innan jag har verkliga bevis i min hand.

jag hade släppt det tills någon behagade ge mig verkliga bevis, inte massa fjantiga sms och suddiga bilder som kan föreställa vem som helst. Skulle bara garva åt det. Ska en människa utan liv ens få möjligheten att förstöra mitt förhållande? Knappast! Inse att personen VILL att ts ska bli misstänksam. Det slår in en kil mellan ts och hennes man, hur försiktig man än är i sina "hålla ögonen öppna". Kul förhållande man får också. Att ens partner inte litar på en, åt båda hållen.
  • Ungmamma83
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2010-02-01 15:26:51 följande:
    Eniro o hitta sammarbetar inte. När man ber sitt tfnbolag gör ens tfnnr hemligt så blir det BARA hemligt hos eniro - inte hos hitta.se eftersom de kör med andra regler  (har arbetat i en operatörs kundtjänst innan)
    Ehh..jo det blir hemligt även hos hitta. Har själv hemligt nr och mitt finns varken hos hitta eller eniro. Har skett helt automatiskt.
  • Anonym (tillit)
    Anonym (YouGoTillit) skrev 2010-02-01 16:38:49 följande:
    Du är helt klart mest klarsynt och smartast i den här tråden!
    Tack
  • puuhmage

ja sa inte att alla chaffisar va trogna men ja har ändå en hel del chaffis vänner o det är la max 2 av dom som är otrogna av 40 vänner minst...........

Svar på tråden skumt??