Anonym skrev 2010-02-01 16:42:21 följande:
Nu handlar det inte bara om 1 sms heller. Sen är det lite misstänksamt hur den andra kvinninan kunde veta att
ts pratat med sin man och sen skicka ett sms där det stod "han ljuger" Förstår inte varför du promt måste försvara
ts man och inte ens kan föreställa dig tanken att han kanske,kanske skulle kunna vara otrogen,kul att få reda på det 1 år senare och veta att det stämde.. Naivt att lita så blint på nån. Jag har inte heller sagt att hon ska anklaga honom och ha värsta förhöret utan bara att hon borde hålla ögonen lite mer öppna och inte bara släppa det.
1 sms eller hundra, spelar roll. Du menar att om man ljuger så kan man bara göra det en gång? Antal sms är oväsentligt, det ökar inte sanningshalten.
jag försvarar inte ts man, jag känner honom inte. jag vet inte om det är sant eller ej. Det jag försvarar är att har man inte tillit i ett förhållande, så är det nästan lika illa som otrohet.
Varför skulle det vara värre att få reda på att det är sant om 1 år, eller få reda på att det är sant nu? Det kanske inte är sant, och så har man sabbat sitt förhållande pga sin misstänksamhet.
Jag är mycket väl medveten att man kan vara otrogen i ett förhållande. Jag är inte dum. Jag anser mig inte naiv heller, som hellre friar än fäller innan jag har verkliga bevis i min hand.
jag hade släppt det tills någon behagade ge mig verkliga bevis, inte massa fjantiga sms och suddiga bilder som kan föreställa vem som helst. Skulle bara garva åt det. Ska en människa utan liv ens få möjligheten att förstöra mitt förhållande? Knappast! Inse att personen VILL att ts ska bli misstänksam. Det slår in en kil mellan ts och hennes man, hur försiktig man än är i sina "hålla ögonen öppna". Kul förhållande man får också. Att ens partner inte litar på en, åt båda hållen.