skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Om du fortf får sms med obehagliga meddelanden och bilder kan du polisanmäla detta. Polisen har helt andra befogenheter att få ut namn och så vidare. Antagligen kommer dessa från ett kontantkort.
Oavsett om det som står är sant eller inte har det övergått till trakasserier.
Hoppas det reder ut sig för dig TS,
har han varit/är otrogen så kommer det fram förr eller senare.
Jag fattar inte dessa människor som tycker det är kul att hålla på så här. De kanske tycker det är ett skämt, men för vissa kan det handla om livet. Om någon skulle messa dessa grejer till min man, så skulle jag inte vara vid liv längre. Folk får faktiskt tänka längre än näsan räcker, vissa lever i misshandelsförhållanden, och en sån här grej skulle sluta i stor tragik.
Jag var med om att en kille ringde min mobil vid 6 på morgonen och pratade om vilken fantastisk helg vi hade haft helgen innan och hur mysigt det hade varit att spendera hela helgen med mig i sängen. Sambon låg bredvid mig då.
Jag talade om att jag hade varit hos min familj hela den helgen tillsammans med min sambo men han gav sig inte. Jag la på telefon och han hörde aldrig mer av sig.
Nu i efterhand misstänker jag att en av sambons vänner hade fixat så denna kille skulle ringa för att försöka dela på oss. En av hans polare försökte nämligen få ihop sambon med massor av tjejer när de hade svensexa för honom. Behöver jag säga att de inte har träffats alls sen vi gifte oss?
Låter nästan som ett betalnummer eller liknande. Kolla upp din räkning! Jag fick ett sms från okänt nummer en natt, det stod typ: "Om du suger min så slickar jag din". Sökte på numret men det fanns inte. Såg inte ut att vara ett svenskt nummer.