Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

jag ligger också på runt 35.. det är för lång tid.

Jag har nu haft 44-45 dagar mellan 2 cyklar - trist som attan!! :(
Tänkte höra, ni som kört med rosenrot, när har ni börjat testa med ÄL-stickorna? Känns onödigt att börja testa direkt men om cykeln kortas ner så kan ju ÄL komma tidigare...
Fråga - hur många tabletter äter ni om dagen?
Jag började äl-testa igår på dag 12.
Brukar ha minst 35 dagars cykel. åt rr förra cykeln. den blev 35 dagar. Den här gången äter jag rr och bidrottninggele. Hoppas det tar sig nu! Försök nr 4.
spermatestet har vi integjort nått mer. väntar tills min mens kommer, som den förhoppningsvis inte gör=P vill ju inte slösa på dom små simmarna;)
Jag var och köpte en rosenrot som heter "rosenrot forte extra stark" i hälsobutiken. På förpackningen står det att Rosenrot forte är en av de starkaste på marknaden. Varje tablett innehåller 200 mg högkoncentrerat extrakt av rosenrot motsvarande 2500 mg ren rosenrot. Men vad jag läser här så äter ju många 500 mg x2. Eller gäller det då den rena rosenroten. Jag fattar inte...är min inte alls stark då??
Tacksam för svar!!
Nu har jag käkat rosenrot 12 dagar och troligen har jag min äl nu. Men jag är inte hundra
(ältesten visar kanske på det, haha) Så tack vare rosenroten har min äl troligen kommit lite tidigare fast den tog bort alla mina ägglossningssymptom. Haha, jag känner nada, lite stickningar i livmodern bara men inget mer. Haha lustigt..Hoppas bara det blir ett plus nu också
Men ska jag alltså sluta med rosenroten nu då? Även om jag inte är hundra, förstör det isåfall om det nu inte är ägglossning?
Jag kände inte heller av äl förra månaden när jag åt rr. har inte haft äl än den här månaden. Jag tror inte att det är någon fara att sluta med rr nån dag för tidigt. bättre det än för sent skulle jag tro=)
Nu får inte killen äta rr längre tydligen. Han åkte dit för rattfylla (dagen efter) för många år sedan och går och tar blodprover för att dom ska hålla kolla på hans alkoholvanor. Nu är det snart klart med blodprovver å personen han bokade tid med idag frågade om han åt några läkemedel. Han berättade att han år rr, och de kunde tydligen påverka testet. så han måste sluta med det=(
Det suger ju!
För jag misstänker att det är han som behöver äta dessa eftersom jag blivit gravid på första försöket 2 ggr med mitt ex...