Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Jag käkade rosenrot förra cykeln, fick jätte ont vid äl. Den kortade inte ner cykeln något
utan jag fick min mens på dag 35 som jag brukar. Så RR hjälpte inte mig och bli gravid, men
jag käkar det igen och hoppas på denna gången istället.
Jag vet inte om någon fortfarande är inne här på tråden men jag har med stort intresse läst era upplevelser av Rosenroten - så i dag har jag och mannen börjat äta FRIGGS 600 mg Rosenrot en gång om dagen (stod på baksidan att dosen inte bör överskridas, så vi får se då.) Har första mensdagen i dag!
Detta är första gången vi testar detta och vi har ett MA i juni (vecka 18) bakom oss och två försök nu senast att bli gravida igen. Kanske blir det tredje gången gillt? Om inte så provar vi detta ett par månader. Har en cykel på 28 respektive 25 dagar bakom mig - så inget och klaga på där i alla fall! 
Hur har det gått för alla andra här? Lycka till i alla fall! 
Hejsan hoppsan!
Nu kan jag uppdatera lite här att jag faktiskt plussat på första månaden med RR. Dock vet jag ju inte om det var tack vare den eller slumpen men plussat har jag iaf gjort
Jag och gubben käkade Artic Root 2 gånger om dagen. Vet dock inte exakt styrka =)
Lycka till ni andra
Ett stort grattis!
Hoppas hoppas!
Tredje månaden med rr tror jag det var nu, hade två, sen gjorde jag uppehåll ett par månader och nu har jag kört det igen. Denna gången tog jag en tablett om dagen men fortsatte längre än till misstänkt äl, men bara några dagar längre.. Vad hände efter 1 år av bebisbygge? Jo ett
!!!!!
Kommer få en liten maj bebis denna gång med (även fast sonen blev en aprilbebis) Det skiljer ca 2 dagar på deras bf om detta stämmer (oregelbunden mens)
Tredje månaden med rr tror jag det var nu, hade två, sen gjorde jag uppehåll ett par månader och nu har jag kört det igen. Denna gången tog jag en tablett om dagen men fortsatte längre än till misstänkt äl, men bara några dagar längre.. Vad hände efter 1 år av bebisbygge? Jo ett
!!!!!
Kommer få en liten maj bebis denna gång med (även fast sonen blev en aprilbebis) Det skiljer ca 2 dagar på deras bf om detta stämmer (oregelbunden mens)
Grattis:D Ja, jag var på hälsobutiken och där sa damen att Rosenrot inte var någon fara, att du kunde fortsätta med det över ÄL. Men jag vet inte. Grattis hur som helst:)