Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Jag äter Rosenrot och fick i dag ÄL, ska jag då sluta med Rosenroten omedelbart..? Hjälp...
Du ska sluta äta rr när äl kommer, lycka till!!
Jag är en av de som har svårt att bli med barn ... hur som testade med Rosenrot nu för 2 månader sen och blev gravid!!! ..... men tyvärr fick jag ett mf senare ( jag slutade att äta Rr när jag fick plusset ...)
Rosenrot funkade för mig! Efter 8 månaders försök började jag med rosenrot förra månaden. Fick jättekraftig ä.l både starkare utslag på stickan och kraftig värk när ägget släppte. Kände tom vilken sida ägget lossnade!
Plussade igår på bim -1
Endag: jag har hört att om man inte slutar med RR vid ägglossningen så ökar det risken för MF :( dom ska bara tas fram till ÄL.. Hoppas du snart får plus igen och att allt går vägen för er!
Puffar lite så denna tråd kommer igång igen..
Jag har nu ätit RR igen, har ÄL snart ...
Vi försökte i nästan ett år utan puss. Började sedan med rosenrot och plussade samma månad, tyvärr slutade det i missfall. Började äta rosen rot igen under mf-blödningen och gissa vad som hände? - pluss igen direkt! Jag tror stenhårt på rosenrot eftersom vi fick två pluss i rad efter att ha varit plusslösa i nästan ett år innan. Dock så åt både jag och sambon två tabletter om dagen, det sägs ju att det sätter fart på spermierna också.:) nu är mitt rosenrot-barn äntligen här, den 14e mars tittade hon ut.:) snart har ni era rosenrotar här ni också! :)