Hannnas skrev 2010-08-30 19:49:33 följande:
musli... men gummis! framfall?? låter inte det minsta skönt

så himla glad att du fått tid för OP!!! Själv ska jag operera bort en visdomstand nästa vecka

... Hur trivs ni i huset och hur är det med kottarna???
Arctura... självklart kan du dra in vattenburet i huset igen, och få tillbaks mkt av den gamla stilen mm mm men det kostar APmkt!! i mina mått nätt iaf

man får nog räkna med siffror runt 300´ nåt....
Åååh... Jag har haft framfall (rejält sådant) sedan Hanna behagade komma ut med sugklocka för lite mer än 5 år sen... ;) Är väl van nu... Operation görs inte förrän man är klar med barnafödandet och i och med att ALLT hänger på mig så blir det en rejäl operation. Men det skulle bli så bra sååå sa hon! :)
Kottarna (eller skit-ungarna, vilket man vill ;) ) mår så bra såååå... Elias klättrar på ALLT, han drar ut lådorna i köket så de bildar trappa och klättrar upp på köksbänken, askar ur vedspis och kamin, gör chin-ups i fönsterbrädorna och är allmänt över-aktiv... ;) Hanna diggar sitt nya dagis och har fått en vän där men nu är hon sjuuuk med feber och snorig så hon har varit hemma sen i torsdags och lär bli hemma några dagar till... Långdraget...
Vi trivs bra i huset, bara man vann på lotto också så man kunde köpa de möbler man vill ha istället för allt hop-plock men det duger bra så länge.
Jobb har jag också, vikariat på städ-företag, ett tag så det är upp vid 5 och gilla läget, i gengäld är jag klar senast 13 så man har halva dagen kvar ändå! :)
Du får väl ploppa in på min facebook och spana in kidsen och lite annat!
Sök efter Beatrice Hallin serru... :)
Kram-kräm!!!