• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • Anonym (vill också)

Jag fick ma i v 12, fostret dött v 9.
    Jag skrapades och 6 v efter kom mensen, exakt samma dag som jag egentligen skulle haft mens, samma cykel har fortsatt.
    Vi har försökt 4 gånger utan ett plus.
    Idag hade jag ägglossning så jag hoppas det tog sig på 5 försöket, om inte, då fortsätter vi kämpa!
    Sist tog det 11 månader så hoppas jag slipper vänta så länge igen.
    Lycka till allihop!

• Anonym (ledsen)

hej på Er alla kämpar!

Här väntas mensen komma nu på Onsdag, har haft förkänningar så det tog sig nog inte på denna omgång heller

Hur går det för Er andra?

• bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-19 14:50:19 följande:
    hej på Er alla kämpar! Här väntas mensen komma nu på Onsdag, har haft förkänningar så det tog sig nog inte på denna omgång heller Hur går det för Er andra?
    Trist, men ge inte upp hoppet än... Man vet ju aldrig...

Jag har ÄL idag faktiskt... Vi får väl se var det leder...
  • Anonym (ledsen)

då är det bara att "ligga i" då
    Lycka till!?

• Anonym (MA v18+4(17))
    bomullshuve skrev 2010-04-21 17:55:35 följande:
    Är det ingen som lyckats få ett litet plus än??
    Jag ska faktiskt träffa min gamla BM imorgon för att prata om en eventuell framtid, hon sa att vi kunde ta ett grav.test då fast min mens inte är beräknad förrän den 28/4, det är dock inte säkert att det visar plus ändå, fast jag kanske är gravid, men jag hoppas verkligen. Jag tycker det är dags för oss snart
  • bomullshuve
    Anonym (MA v18+4(17)) skrev 2010-04-21 19:38:31 följande:
    Jag ska faktiskt träffa min gamla BM imorgon för att prata om en eventuell framtid, hon sa att vi kunde ta ett grav.test då fast min mens inte är beräknad förrän den 28/4, det är dock inte säkert att det visar plus ändå, fast jag kanske är gravid, men jag hoppas verkligen. Jag tycker det är dags för oss snart
    Precis vad jag kände. Nu är det dags för oss... och så kände jag att jag behövde lite pepp eller nått...
  • sommarbebis 2010

Bestämmer mig för att bryta anonymiteten och går ut med mitt riktiga alias

Ja vi behöver verkligen åt positivt att se fram emot nu..

Kramar

• Anonym (ledsen)

*håller tummarna för oss alla*

Om man testar samma dag som mens är "beräknad" finns det då chans att det visar som att man inte är grav fast än man är det?

*HOPPAS*

• bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-21 22:14:55 följande:
    *håller tummarna för oss alla* Om man testar samma dag som mens är "beräknad" finns det då chans att det visar som att man inte är grav fast än man är det? *HOPPAS*
    Jag tror att det ska funka i upp till fyra dagar innan BIM, men med risk för svaga test och spöksteck....
Svar på tråden Missed abort