• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-04-21 22:07:37 följande:
    Bestämmer mig för att bryta anonymiteten och går ut med mitt riktiga alias Ja vi behöver verkligen åt positivt att se fram emot nu.. Kramar
    Vem av de anonyma i tråden var du?
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-22 06:26:30 följande:
    Jag tror att det ska funka i upp till fyra dagar innan BIM, men med risk för svaga test och spöksteck....
    trist... då är jag fortfarande ogravid
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-22 07:00:07 följande:
    men när har du BIM? det är ju säkrast att testa från den dagen...
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-22 17:04:47 följande:
    men när har du BIM? det är ju säkrast att testa från den dagen...
    ja igår
    och ändå tyckte jag denna gång att jag hade mer och flera gravkänningar en gången innan jag var grav (det som slutade i MA)
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-22 17:41:37 följande:
    ja igår och ändå tyckte jag denna gång att jag hade mer och flera gravkänningar en gången innan jag var grav (det som slutade i MA)
    Bläää för det! Jag är ca 2 veckor från BIM... Jag vill att de ska gå fortare...
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-22 17:43:03 följande:
    Bläää för det! Jag är ca 2 veckor från BIM... Jag vill att de ska gå fortare...
    typ ägglossningstid då?
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-22 17:59:38 följande:
    Mmm... testet gav utslag i måndags...
    hur många dagars spelrumm har man då? aldrig använt ÄL-test
  • bomullshuve

Jag fick ÄL-testen av en vännina som inte behöver dem längre...

Jag hade ägglossning i måndags och enligt FLs ägglossningskalender har man då fertila dagar från i fredags till i tisdags...

Min kropp fungerar tydligen efter handboken för nu har ägglossningen stämt exakt på dagen 2 ggr i rad... Nu hoppas vi på liv där inne...

• sommarbebis 2010
    bomullshuve skrev 2010-04-22 06:27:12 följande:
    Vem av de anonyma i tråden var du?
    Jag var MA v18+4(17)
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-22 07:00:07 följande:
    Trist, jag hoppas dock att det inte håller i sig så länge...
    bomullshuve skrev 2010-04-22 18:21:08 följande:
    Jag fick ÄL-testen av en vännina som inte behöver dem längre... Jag hade ägglossning i måndags och enligt FLs ägglossningskalender har man då fertila dagar från i fredags till i tisdags... Min kropp fungerar tydligen efter handboken för nu har ägglossningen stämt exakt på dagen 2 ggr i rad... Nu hoppas vi på liv där inne...
    Hoppas att det ger resultat den här gången...

Jag själv var ju och träffa min gamla BM idag och fick göra ett grav-test (urinprov), det visade inget men jag har ju inte BIM förrän den 28:e, så hon skickade med mig ett test hem plus att jag har två hemma. Så åvi tänkte testa på lördagmorgon och på måndagmorgon medan killen fortfarande är hemma, känns som man kan slösa lite när man har tre test
Svar på tråden Missed abort