• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • Anonym (en till)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-31 17:15:21 följande:
    Hakar på fast jag har ju ett tag tills det är dags för BIM då jag har mens nu... BIM-lista Bomullshuve -  BIM 6/6 Sommarbebis2010- BIM 23/6  BF-lista
    Har inte fått mens sedan MA, så håller mig lite... aka, jag är inte en av de lyckliga plusisarna (men hoppas hoppas på att bli det snart)
  • Anonym (ledsen)
    BIM-lista

Bomullshuve -  BIM 6/6
    Anonym (ledsen) - BIM 8/6
    Sommarbebis2010- BIM 23/6 

BF-lista
  • Anonym (Lurad)

hoppar på när jag vet mer när jag kan räkna bim, blöder dessvärre än, vill att detta ska sluta nu. vill att allt ska vara som vanligt

• bomullshuve
    Anonym (Lurad) skrev 2010-06-02 19:55:09 följande:
    hoppar på när jag vet mer när jag kan räkna bim, blöder dessvärre än, vill att detta ska sluta nu. vill att allt ska vara som vanligt
    Det är ju bara att ni lägger till er när ni vet mer... och om ni vill förståss...
  • Anonym (en till)
    bomullshuve skrev 2010-06-03 07:06:29 följande:
    Det är ju bara att ni lägger till er när ni vet mer... och om ni vill förståss...
    det vill jag gärna :)
  • Anonym (Lurad)

Givetvis, känns bara så .... jobbigt att man inte kan räkna ut än när man borde ha bim. men så fort jag vet så lägger jag till mig med. :)

• Anonym (en till)
    Anonym (Lurad) skrev 2010-06-03 10:33:54 följande:
    Givetvis, känns bara så .... jobbigt att man inte kan räkna ut än när man borde ha bim. men så fort jag vet så lägger jag till mig med. :)
    Kan bara hålla med, svävandet i ovisshet är störigt som tusan...
  • Anonym

beklagar alla som fått missfall!! kramar om er hårt!
    ang det där med symtom så tycker jag läkaren utrycker sig klumpig, alla symtom kan försvinna för att sedan komma tillbaka och det är inge som helst fel i det!!
    sen kan man ju känna att nått är fel ändå men tycker vissa läkare uttrycker sig så fel ibland.

beklagar verkligen, vet hur du känner då jag vart i samma sitts, börja blöda i vecka 12 o det hade vart dött sen vecka 6, verkligen hemskt, men jag hoppas du låter dig sörja nu, att vara arg, lessen, upprörd, ja ut med alla känslor, det som hjälpte mig mkt va att inte läsa allt jag ser här, gjorde mig ännu mera lessen och att prata med min bm, hon var ett jättestöd för mig!! även min familj och sambo.
    förstår verkligen hur du känner, det känns botten just nu o det ska det väl göra?
    man får känna som man vill såklart men när du är redo igen så kommer ni försöka er på bebisverkstan igen :)!

önskar dig all lycka, o stora kramar till dig.

• sommarbebis 2010

Då är flytten till nya lägenheten avklarad, stygnen är borttagna efter att jag op mig och jag arbetar första passet på jobbet nu inatt efter att ha varit sjukskriven sen februari då flickorna dog. Men nu väntas ÄL och då ska vi väl passa på att inviga alla möjliga ställen i nya lyan
    Hur mår ni andra?

• bomullshuve
    Anonym (en till) skrev 2010-06-03 15:06:55 följande:
    Kan bara hålla med, svävandet i ovisshet är störigt som tusan...
    Jag förstår att det är jobbigt. Jag hoppas att jag inte trampat på några tår...
Svar på tråden Missed abort