• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • sommarbebis 2010

Jag vågar dock inte tacka för jag är helt inställd på att min mens kommer komma iaf och förstöra min glädje så jag blir glad först när dte är ett starkt plus och kanske t o m gjort en blodprov som bekräftar att jag är gravid. Är verklgien rädd för att hoppas för mycket för jag vet hur ont det gör att förlora nåt man älskar och på nåt sätt blir man förälskad i det förväntade barnet på en gång, men jag uppdaterar imorgonbitti och talar om vad det visar då

• Anonym (vill också)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-24 10:20:43 följande:
    Jag hoppas att det går bra på VUL idag, att det inte är nåt farligt. Många kvinnor har ju små blödningar under hela graviditeten så måla inte fan på väggen än... Styrkekramar till dig!
    Fostret levde än så länge men jag har en blödning i livmodern så fick en tid om ett par veckor för de visste inte om det var pga det eller om det påverkar så att fostret också kommer ut
  • sommarbebis 2010
    Anonym (vill också) skrev 2010-05-24 20:18:08 följande:
    Fostret levde än så länge men jag har en blödning i livmodern så fick en tid om ett par veckor för de visste inte om det var pga det eller om det påverkar så att fostret också kommer ut
    Vad jobbigt med all denna väntan och ovissheten som bara skapar oro... *krama om*
  • sommarbebis 2010

Tror min kropp spelar mig ett ordentligt spatt, hade ju som sagt var ett svaaagt streck på testet idag på dan (bim -1) och nu ikväll känns det verkligen som om mensen är på intågande och jag känner mig hur nere som helst...

• Meria
    Anonym (vill också) skrev 2010-05-24 20:18:08 följande:
    Vad jobbig väntan Hoppas allt visar sig vara ok sen.
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-24 21:14:13 följande:
    Tror min kropp spelar mig ett ordentligt spatt, hade ju som sagt var ett svaaagt streck på testet idag på dan (bim -1) och nu ikväll känns det verkligen som om mensen är på intågande och jag känner mig hur nere som helst...
    Jag har trott mensen varit på gång de tre gånger jag varit gravid. Jag håller hoppet uppe för dig ett litet tag till
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Anonym (ledsen)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-24 18:34:20 följande:
    Jag har testat positivt idag, vääääldigt svagt dock och det var mitt på dagen bim -1 så jag ska testa imorgon med morgonurin så får vi se, vågar inte hoppas nåt...
    wäjh!!!!!!
    *stuttsar* hoppas hoppas hoppas
  • sommarbebis 2010

testet idag var negativt, så det är väl bara att inse att det inte är min tur än
    Killen blev verkligen besviken och han sa helt tvärsäkert att det måste vara fel på testet så han skulle köpa ett nytt test på vägen hem från jobbet som jag ska kunna använda imorgon om mensen inte kommit...
    Vill nu att det bara ska komma om jag inte är gravid så vi kan börja försöka igen...

• sommarbebis 2010

Mensen är ett faktum då den kom idag utan nån som helst förvarning (förutom de negativa testen), så det är la bara att försöka tillverka en marsbebis

• Meria
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-26 12:05:02 följande:
    Mensen är ett faktum då den kom idag utan nån som helst förvarning (förutom de negativa testen), så det är la bara att försöka tillverka en marsbebis
    Marsbebisar ska vara söta har jag hört All lycka för att det ska ta sig nästa månad!
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • sommarbebis 2010
    Meria skrev 2010-05-26 12:11:19 följande:
    Marsbebisar ska vara söta har jag hört All lycka för att det ska ta sig nästa månad!
    Ja jag har också hört det, tänkte försöka leva lite sundare den här månaden än vad jag har gjort tidigare så kanske det lilla fröet ska trivas lite bättre
Svar på tråden Missed abort