• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • sommarbebis 2010

Ja det känns verkligen skönt plus att hon lovat mig i princip hur många ul jag vill under nästa graviditet

• sommarbebis 2010

Förresten var bor ni andra i tråden?

• Mamaobabba
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-15 22:02:50 följande:
    Ja det känns verkligen skönt plus att hon lovat mig i princip hur många ul jag vill under nästa graviditet
    Underbart bra att ha en så förstående människa med sig på vägen! Hjärta
  • airamanna

Kul att få veta vem flera är!

Jag bor på västkusten. 

• Anonym (ledsen)

Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*

• beingboring
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    Åh gud vad härligt underbart! Stort stort grattis! Hjärta
  • sugarrush
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Helt galet overkligt!
    Gud så härligt! Bamsegrattis till dig!!!!!

Förresten, jag bor i Skåne.
  • beingboring

Här har det också hänt grejjer! Vaknade med ont i magen idag och - mycket riktigt - mens! Känns faktiskt riktigt riktigt bra. Även om det hade varit fantastiskt med en ny graviditet så har jag ju känt lite på mig att det inte varit det vilket gjort att jag inte förväntat mig någonting. Att få mens känns istället som ett tecken på att saker är bra och att det snart är dags att tuta och köra på riktigt! Hehe... Fast efter den här mensen ska jag se till att testa och få ett negativt resultat på stickan, så mycket har jag lärt mig av den här erfarenheten..

Åker till Småland imorgon på bröllop och på måndag åker vi iväg på vår fyraveckorssemester så jag kommer nog inte synas här så mycket på ett tag... MEN när jag väl är tillbaka hoppas jag på en massa plus i tråden inklusive från mig! Ta hand om er alla. Kramar!

• Anonym (ledsen)
    beingboring skrev 2010-07-16 09:55:03 följande:
    Åh gud vad härligt underbart! Stort stort grattis! Hjärta
    Hjärta tack! Helt underbart och overkligt
    sugarrush skrev 2010-07-16 09:58:40 följande:
    Gud så härligt! Bamsegrattis till dig!!!!!

Förresten, jag bor i Skåne.
    tack! Hjärta
  • bomullshuve

Hej brudar!

Jag har varit på semester i 3 veckor och kommer hem till en tråd som verkar mer aktiv än nånsin... Jag tror inte jag hinner/orkar läsa ikapp...
    Jag ser att nån fått ett plus... Grattis till dig/er som har plussat...
    Hur ser det ut med vår BIM/BF lista... Nån som vet var den är och hurvida den behöver uppdateras... Jag behöver uppdatera med ny BIM i alla fall...

Svar på tråden Missed abort