• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • Muffe80

Sugarrush, nu är jag nyfiken, har du testat idag?? :)

Jag hade inte ömma bröst när jag vaknade och blev lite ledsen för det... nu när jag fick på mig bh så sticker det till lite ibland... kanske inte var ngt ändå... :-/

• bomullshuve

Lägger in den så vi inte tappar bort den...

BIM-lista
    Sommarbebis2010- BIM ca 21/7
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011

• sugarrush

Hej hopp!
    Jo jag testade allt.. Efter 9,5 minut kom tillstymmelse till ett streck fram. Det var så löjligt svagt att jag inte tror på det faktiskt. Dessutom synd det BARA i dagsljus och BARA i vissa vinklar... Så inget plus idag alltså, men kanske får man ett imorrn om man har riktig, riktig tur.

• Muffe80

ok, det är ju egentligen lite tidigt för att testa så du kanske får hålla dig några dagar till :)

• beingboring

Åh vad roligt att det börjar hända mycket positivt i gruppen!

Ska bara snabbt hoppa in och säga hejdå nu åker jag och sambon till Uzbekistan! Tillbaka i slutet av augusti... Vad spännande att se vad som har hänt då... Glad

Kramar till er alla!

• airamanna

oj, här händer det grejer, inte varit inne i helgen och poff så är det flera sidor att läsa, roligt!

inga superroliga nyheter här men väl äl på g tror jag, fått vad jag tror är äl-flytningar (rätt stor "klump" som var väldigt seg.... ursäkta tydligheten, men tror att ni är rätt vana... ), men inget utslag på äl-test än, testade igår, ska testa i kväll igen... 

håller tummar för alla andra testande/väntande/kämpande! heja, heja!  

• sommarbebis 2010

Bim -1 idag och jag har molande värk i ryggslutet och bråkig mage som alltid innan mens så här är inte hoppet så stort Testade negativt idag på dagen... *suck*

• Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-19 22:50:07 följande:
    Bim -1 idag och jag har molande värk i ryggslutet och bråkig mage som alltid innan mens så här är inte hoppet så stort Testade negativt idag på dagen... *suck*
    Argh!! Våga hata tant röd!
  • Xperia

Hej hopp alla underbara,

Nu åker vi på långsemester och är tillbaka 9 augsti !

Hoppas på massor av pluss här när vi är tillbaka!

oceaner av kramar!

• airamanna
    Xperia skrev 2010-07-20 01:07:31 följande:

Hej hopp alla underbara,

Nu åker vi på långsemester och är tillbaka 9 augsti !

Hoppas på massor av pluss här när vi är tillbaka!

oceaner av kramar!

Ha det så trevligt!!!
Svar på tråden Missed abort