• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • bomullshuve

Nu har jag letat igenom tråden och den senaste listan jag hittade var den här...

Nu får ni uppdatera den själva.... Jag lägger ett nytt datum på mig då jag fick mens på semestern...

BIM-lista

airamanna - 4/7
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7
    bomullshuve - BIM 28/7

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010

• Muffe80
    BIM-lista

airamanna - 4/7
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7
    bomullshuve - BIM 28/7

BF-lista
  • airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*
    Tjoho! Grattis vad glad jag blir!!! 
  • airamanna
    BIM-lista
    airamanna - ca 6/8
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca 21/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7 

BF-lista
  • sugarrush
    BIM-lista
    airamanna - ca 6/8
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7 

BF-lista
  • Xperia
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*
    Ojojojjojoj!!!! Vad undebart fantastiskt underbart! Plötsligt händer det!! Stort GRATTIS! Gravid och lyckokramar!
  • Xperia
    sugarrush skrev 2010-07-16 09:58:40 följande:
    Gud så härligt! Bamsegrattis till dig!!!!!

Förresten, jag bor i Skåne.
    jag bor också i skåne
  • Xperia
    beingboring skrev 2010-07-16 10:01:49 följande:
    Här har det också hänt grejjer! Vaknade med ont i magen idag och - mycket riktigt - mens! Känns faktiskt riktigt riktigt bra. Även om det hade varit fantastiskt med en ny graviditet så har jag ju känt lite på mig att det inte varit det vilket gjort att jag inte förväntat mig någonting. Att få mens känns istället som ett tecken på att saker är bra och att det snart är dags att tuta och köra på riktigt! Hehe... Fast efter den här mensen ska jag se till att testa och få ett negativt resultat på stickan, så mycket har jag lärt mig av den här erfarenheten..

Åker till Småland imorgon på bröllop och på måndag åker vi iväg på vår fyraveckorssemester så jag kommer nog inte synas här så mycket på ett tag... MEN när jag väl är tillbaka hoppas jag på en massa plus i tråden inklusive från mig! Ta hand om er alla. Kramar!
    Skönt att kroppen kommit igång igen! Jag var också glad för min första mens - visade ju att kroppen funkar igen. Hoppas innerligt på ett PLUSS hos dig och oss alla här snart!!

Skönt att åka bort lite! Vi åker iväg på tisdag i tre veckor! Vart ska ni?
    Trevlig resa!
    kramar!
  • sugarrush
    Xperia skrev 2010-07-16 13:14:33 följande:
    jag bor också i skåne
    Ah, vad skoj! En granne!
  • beingboring
    BIM-lista
    airamanna - ca 6/8
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sugarrush - BIM 24-25/7