• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-09 10:36:53 följande:
    Ingen mens än, men heller inget plus..... så fröken röd kommer nog när som......
    man vet aldrig, hoppas hoppas!!! 
  • sommarbebis 2010

Min dator har pajat, grr! Så det blir att kolla genom mobilen, jag kommer därför kanske skriva nåt kort fö att komma till de senaste inläggen, inte för att jag enbart är knäpp

• Anonym (L)

Uääh.. har försökt skriva inlägg två gånger som båda försvunnit. Suck. Bärbar dator och 3G-modem i sommarstugan...

Ivf så tyckte jag också att det kändes "positivt" (även om det såklart var en blandad känsla...) då mitt graviditetstest visade negativt. Det är ju ett bevis på att man iaf rent fysiskt börjat gå vidare. Insåg dock att jag skulle gått in i vecka 19 imorgon. Tungt. Menmen.. bara se framåt, visst?

Nu väntar jag på mens och det är ju också en konstig känsla att se fram emot den.. Har inte blödit på rätt länge  och på måndag är det fem veckor sedan första behandlingen.

Nu jävlar håller vi tummarna för solsken, mens och inte mens för alla!

Ta hand om er! Kraaaam.

• Mamaobabba
    Anonym (L) skrev 2010-07-09 17:17:43 följande:
    Uääh.. har försökt skriva inlägg två gånger som båda försvunnit. Suck. Bärbar dator och 3G-modem i sommarstugan...

Ivf så tyckte jag också att det kändes "positivt" (även om det såklart var en blandad känsla...) då mitt graviditetstest visade negativt. Det är ju ett bevis på att man iaf rent fysiskt börjat gå vidare. Insåg dock att jag skulle gått in i vecka 19 imorgon. Tungt. Menmen.. bara se framåt, visst?

Nu väntar jag på mens och det är ju också en konstig känsla att se fram emot den.. Har inte blödit på rätt länge  och på måndag är det fem veckor sedan första behandlingen.

Nu jävlar håller vi tummarna för solsken, mens och inte mens för alla!

Ta hand om er! Kraaaam.
    Åh, håller att tummar och tår, som sig bör!
    Lycka till!!
  • sommarbebis 2010

Ähh jag ger upp, lånar killens dator istället. Om ni undrar varför jag gör punkter i förra inlägget så var det för att jag skulle komma till dom sista inläggen i tråden eftersom FL appen inte har den funktionen att man kommer dit på en gång.

Hur mår ni alla i tråden nu i värmen, sexas det mycket? Vill att vi ska få en del plus nu. Jag hoppas på att jag ska ha lyckan att få vara gravid på vårt bröllop den 31/7, annars får vi tillverka en i samma veva

• Mamaobabba
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-10 20:59:47 följande:
    Ähh jag ger upp, lånar killens dator istället. Om ni undrar varför jag gör punkter i förra inlägget så var det för att jag skulle komma till dom sista inläggen i tråden eftersom FL appen inte har den funktionen att man kommer dit på en gång.

Hur mår ni alla i tråden nu i värmen, sexas det mycket? Vill att vi ska få en del plus nu. Jag hoppas på att jag ska ha lyckan att få vara gravid på vårt bröllop den 31/7, annars får vi tillverka en i samma veva
    Här sexas inget än så länge.. Blöder fortfarande och väntar å längtar!!
    Annars är det helt okej.. Sista jobbdagen imorgon, sen är det semester!
    Så då hoppas jag att jag slutar blöda så man kan få tillverka lite semesterbarn och bada.

Håller tummarna för att du ska få vara en vacker, gravid brud.. Men, annars är en bröllopsbebis inte så tokigt heller!

Ta hand om er alla! Kramar.
  • Anonym

Här sexas det för fullt då jag fick tillbaka min äl nu i helgen.

Jag fick positivt ältest både i går morse, i morse och nyss nu ikväll.

vi hade sex i går morse, i går kväll och i morse och kommer tyvärr inte ses förrän imorgon kväll igen...

Tror ni vi borde ha prickat in eller missar vi detta pga att vi inte har sex ikväll eller imorrn bitti?

• Mamaobabba
    Anonym skrev 2010-07-11 18:26:04 följande:
    Här sexas det för fullt då jag fick tillbaka min äl nu i helgen.

Jag fick positivt ältest både i går morse, i morse och nyss nu ikväll.

vi hade sex i går morse, i går kväll och i morse och kommer tyvärr inte ses förrän imorgon kväll igen...

Tror ni vi borde ha prickat in eller missar vi detta pga att vi inte har sex ikväll eller imorrn bitti?
    Åh, vad najs!!
    Skönt att ha ÄL igem å att få komma igång..

Ni borde ju ha prickat in det rätt bra, men det är ju svårt att säga!
    Håller tummar!
  • sommarbebis 2010

Tror ocks¨att ni prickat in det rätt bra, då en spermie lever i tre dygn och det tar ca 1 dygn för det att hitta till ägget och äl håller väl på lite mer än ett dygn

Håller tummarna!'

Nu är jag helt slut efter en lååång och varm jobbhelg, men den är inte slut än då jag arbetar natten imorgon också, så fredag till tisdag morgon så arbetar jag 46 timmar och jag kan lova att det känns när det är sommar.

Funderar på att ta en sval dusch, hoppas på att åskvädret kommer hit och sen ska jag försöka få killen attt vilja sexa lite istället för att kolla på vm-finalen...

Svar på tråden Missed abort