• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • Muffe80

Håller tummarna för att det går vägen denna gång.

Då hade du kanske en mens innan du blev gravid nu igen då?

• Muffe80

Hoppas jag också har den turen, nu har jag nyss haft första mensen efter missfallet... blödde dock som en tok under missfallet, men inte överdrivet mycket nu. så hoppas kroppen är ok nästa gång :)

Då har vi semester och förhoppningsvis kan jag slappna av lite då :)

Jag har tagit hittills 2 tabletter apiforce, bidrottninggelé. Tog det sist jag blev gravid. Men eftersom jag har så regelbunden mens så vet jag inte om det är bra, vad tror ni?

Äter folsyra annars i tablett. Vad äter ni??

• bomullshuve
    Muffe80 skrev 2010-07-30 08:46:03 följande:
    Hoppas jag också har den turen, nu har jag nyss haft första mensen efter missfallet... blödde dock som en tok under missfallet, men inte överdrivet mycket nu. så hoppas kroppen är ok nästa gång :)

Då har vi semester och förhoppningsvis kan jag slappna av lite då :)

Jag har tagit hittills 2 tabletter apiforce, bidrottninggelé. Tog det sist jag blev gravid. Men eftersom jag har så regelbunden mens så vet jag inte om det är bra, vad tror ni?

Äter folsyra annars i tablett. Vad äter ni??
    Jag äter Bvitamin med folsyra, det har jag gjort sedan förra hösten då vi började jobba aktivt på baby...
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-07-30 07:38:48 följande:
    Flickor...Tjejer.... Brudar....

Jag fick precis ett PLUS. Jag hade BIM i onsdags. Jag hade egentligen tänkt testa efter helgen men kunde bara inte hålla mig. Tredje gången gillt hoppas vi på nu!

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011

Hur har det gått för Sugarrush och Muffe 80?
    WÄJH!!!!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!!!
    Hjärta
  • Muffe80

B-vitamin kanske e bra, ska det vara bra för bebistillverkning?
    Fanns det på apoteket att köpa?

• bomullshuve
    Muffe80 skrev 2010-07-30 08:50:57 följande:
    B-vitamin kanske e bra, ska det vara bra för bebistillverkning?
    Fanns det på apoteket att köpa?
    Jag har köpt det på hälsokosten... Jag vet inte vad B:et kan vara bra för, men det var folsyran jag var ute efter när jag köpte dem....
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-30 08:50:41 följande:
    WÄJH!!!!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!!!
    Hjärta
    Thanx! Vet inte om jag riktigt vågar ta ut någon glädje ännu... men jag hoppas ju...
  • beingboring

Ah, hinner inte skriva sa mycket men var tvungen att kolla laget lite och geez sa mycket som hant! Grattis grattis grattis till alla underbara plus till alla underbara brudar!

Sjalv har jag agglossning nu enligt alltombarns agglossningskalender.. Sa hall tummarna for att allt gar vagen har ocksa! Glad

Svar på tråden Missed abort