• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • sommarbebis 2010

Hej hej! Jag hoppas att alla haft en underbar helg, det har iaf jag. Nu är jag FRU!!!  Vi har ju inte haft sex på nästan två veckor så när vi kom till hotellet i fredags var det dags att börja ta igen det, var ju tvungen att leva lite i synd Sen blev det så klart rajjrajj på bröllopsnatten också. Nu hoppas jag på att min man ska vakna sanrt så vi kan fortsätta ha lite skojj

• Muffe80

Grattis, blev dagen som du hade önskat?

Hade du äl nu?

• bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-01 18:04:59 följande:
    Hej hej! Jag hoppas att alla haft en underbar helg, det har iaf jag. Nu är jag FRU!!!  Vi har ju inte haft sex på nästan två veckor så när vi kom till hotellet i fredags var det dags att börja ta igen det, var ju tvungen att leva lite i synd Sen blev det så klart rajjrajj på bröllopsnatten också. Nu hoppas jag på att min man ska vakna sanrt så vi kan fortsätta ha lite skojj
    Åh Grattis till frun!!!!
  • sommarbebis 2010

Jag har det här omkring iaf, enligt fl så började jag min fertila period i lördags

• Mamaobabba
    Grattis frun! Hoppas du haft en underbart bra bröllop. Låter ju iaf som att bröllopsnatten böev lyckad!
  • Mamaobabba
    Evve81 skrev 2010-07-31 18:43:51 följande:
    Men jag tycker också att det ju det som liksom ger hopp. Att man ser att ni andra lyckas. För mig  har det ju "bara" gått 2 veckor sedan mitt MA men jag är skräckslagen att jag inte ska kunna bli gravid igen. Klart du ska handla!

Det jag spontant känner är att jag verkligen är rädd för att det ska hända något igen om j/när jag blir gravid. Jag kommer kräva ett tidigt vul om/när jag blir gravid igen...... Det hoppas jag verkligen att man inte ska bli nekad.
    Nej, jag tror inte du blir nekad.. Jag hade blödningar och oro innan MA och min BM nästan tvingade på mig ett tidigt VUL för att minska min oro. Så jag har svårt att tro att du inte skulle kunna få det.
    Känner också att det kommer att bli svårt att koppla av och njuta om/när jag blir gravid.
    Vet inte alls hur jag skulle reagera och hur mycket jag skulle klara av att verkligen leva med lyckan.
    Men, jag hoppas jag kan njuta och vara glad. För det är ju min devis. Att verkligen unna mig att vara lycklig å njuta när jag hara anledning till det.
  • airamanna
    bomullshuve skrev 2010-07-30 07:38:48 följande:
    Flickor...Tjejer.... Brudar....

Jag fick precis ett PLUS. Jag hade BIM i onsdags. Jag hade egentligen tänkt testa efter helgen men kunde bara inte hålla mig. Tredje gången gillt hoppas vi på nu!

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011

Hur har det gått för Sugarrush och Muffe 80?
    Tjoho! grattis!!!

jag hoppas oxå på min tredje gången gilt jag med, hade lite, lite rosa flytning igår, har bim i slutet av veckan, har haft molvärk och finnar på bröstet (vilket jag bara haft när jag var gravid förra gången) kanske inbillning, men jag hoppas inte det....
  • airamanna
    bomullshuve skrev 2010-07-31 16:36:05 följande:
    Tack! Ju längre jag skrev i inlägget desto elakare kände jag mig.. trycka upp min lycka i era ansikten lixom. Det är inte alls meningen....
    Äsch, så ska du inte känna! klart att du ska vara lycklig, och som någon skrev, det är ju det som ger hopp för oss som väntar. Njut på och var lycklig!!!!
    stor kram!
  • airamanna
    GRATTIS!!!!

stora kramar och heja på!!!!
Svar på tråden Missed abort