Vi fortsätter, Bf aug 10

familjen Mu: haha tur det var vattnet ändå och inte att du kissat på dig, hade varit lite pinsamt hehe. men här kommer nog inget vatten gå ;) som vanligt =)
PREGGA & ELINN:
HUR går det för er????
Nu är jag bra nyfiken här som satan.
Själv har jag varigt ute och gått bara 2 km och det ska ni tro var ett rent helvette.
Har sånt tryck neråt nu så det slår "härliga" saker åt det.
Kan inte sitta rak i ryggen för det känns som jag sätter mig på ett bowlingsklot.
Varför känns det så???

åh fler bebisar kanske på gång?
jag har nyss sovit en timme ungefär, och maken har lagat middag *lyx* hihi
inga värkar på typ 2 timmar så jag tror det har avtagit, lillan sparkar som en galning istället.
kanske kan vi fixa det med hjälp av hennes sparkar, kanske inte behövs några värkar här :P:P:P
Vägde mig nyss, har ju gått upp 4 kg på en vecka nu, och sist jag var hos BM så hade jag gått över min egen viktkurva! Har ju hela tiden legat över normalkurvan. Börjar tänka nu att det säkert blir en stor bebis när hon väl ska komma ut.. Har gått upp 30kg nu i allt.
Ska man säga till om man går upp mycket i vikt på övertid?
godmorgon alla!!
här blev det minsann ingen bebis inatt ;)
men det är okej för jag tror att det som skedde igår, med all molvärk och ett tiotals värkar hade sin effekt på livmoderhalsen om inget annat.
men nope lilla sessan vill helt enkelt inte ut ännu... fastän hon har försökt att sparka sig ut så är hon fortfarande kvar i tryggt förvar =)
jag sov som en prinsessa inatt, 3 timmar i taget och är så himlans trött, antagligen från gårdagen. så kanske men bara kanske är det tröttheten innan förlossningen? hoppas så =)
jaja, tids nog. BF+3 idag... *suck*
åh familjen MU: spännande spännande, håller tummarna för att det är på G på riktigt :)
Pregga: äntligen händer det något mer för dig haha, hoppas allt går bra och att du får din lillprins i famnen snart!! PRESSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :p:p:p
Grattis till alla som går in i ny vecka idag! Vet det är flera styckna
Förresten var det inte Karin86 (eller Katrin86 kanske, eller ja nåt sånt) som hade vattenavgång i måndags och skulle bli igångsatt senast igår???
Isåfall har vi ju fått en bebis på tråden =)
Nu ska jag gå och äta frukost.
Jag har inte ens några känningar på att det skulle vara på G. känner ju visserligen mycket i tappen, men det beror säkerligen på att barnmorskan var där och "grävde" igår..
Håller tummarna stenhårt för er andra som nog är på G