Vi fortsätter, Bf aug 10
helt förståeligt
många kramar till dig och hoppas du mår bättre nu
Jag gick ju och la mig igen efter att jag var härinne vid 3. Men somnade gjorde jag inte, lillan tryckte på nedåt med extrem kraft och magen krampade och ryggen värkte. och ja det gjorde faktiskt ont, men det var liksom inte såna värkar som jag hade förra veckan... värkarna förra veckan började precis under bröstet och gick liksom nedåt.... det gjorde inte dem imorse, det bara värkte i hela magen på samma gång....
jaja, varje steg framåt blir jag glad över även om det går sakta :D jag känner ju att lillan ligger om möjligt ÄNNU lägre ner nu än för 5 timmar sen =)
nu blir det frukost: oboy, frukostknäcke med ost på.
mums :D

, jag hoppas också hon kommer typ NU! eller ja inte nu, vill helst hinna in till förlossningen först hihi

mandy: lycka till! hoppas du får hinnsvepning , eller ja egentligen hoppas jag på att du får bebis innan ;)
min hinnsvepning gjorde nytta tror jag, idag vaknade jag vid 2-3 tiden och hade sammandragningar/förvärkar och massa tryck nedåt, ryggvärk...
så har det fortsatt hela dagen
jag trodde mitt vatten gick innan idag men det var bara lite slemmis (fast barnmorskan sa i tisdags att den var helt borta haha) och den var rosa. kan ju bero på att barnmorskan pilla där i tisdags, hon sa jag kunde få blod i trosan, men det har jag inte fått bara flytningarna som blivit lite bruna. men idag var det ljus rosa slemmig flytning
snart är det dags iallafall. snart snart snart
Det känns faktiskt inte likadant att vara på andra sidan av BF. Nu tar man ju dag för dag, innan när man var innan BF så var det ju "mer spännande" då man kände man kunde föda närsom =) ja, lite svårt att förklara men jag är grymt glad över att jag inte känner mig lika stressad. fast kanske beror det på att jag haft en så bra dag idag, med mycket smärta hahhaha
KARIN86: stort grattis!!!!!
puchelina: men Gud så fin er lilla Viktor är, jag håller med den som påpekade dem pussvänliga kinderna, hihihi
här är min lilla krigarprinsessa igång och sparkar och trycker sig nedåt. hujedamig vad hon varit igång idag.
ska inte bebisar vila innan förlossningen??
jag som hade planerat att föda inatt :P:P:P