Vi fortsätter, Bf aug 10
:D
Morn morn. Uppe med tuppen här som vanligt och sovit uselt som vanligt.
Idag är det eventuellt dags att åka iväg till BM i eftermiddag.
Hoppas faktist jag ska dit så inte tiden tagits bort.
Sen har jag "Lckan" att ha oros kännsla i kroppen (Inget kul)...
Håller tumarna det blir bebis för er här snart ni som har era små kvar i magen!
Glöm inte att virus scanna era datorer då det varit/fortfarande finns, trojanvirus på fl's sida.
jag fick upp igår flera gånger windows media player som öppnades av sig självt och sen gick det inte att stänga ner Familjeliv sidan.....
ni kan kolla runt på familjeliv, det finns ett par länkar om viruset. hoppas dock det är borta nu!
Dom sa nått om att denna tiden idag skulle tas bort eftersom jag var på en koll hur tösen låg då i fredags men men jag vet inte. Förhoppningsvis får jag svar snart.
Skönt du känner dig utvilad. Ska själv vila lite senare om jag kan men har så mycket att göra här också med storstädning samt ska bada ungarna sen med.
Orkar inte heller städa men kommer folk här imorgon på besök och vi måste städa bokhyllan där ungarna slängt in sina saker i så det ser ut som ett krigsverk ![]()
Fy ja virus ja det ska jag kolla.
Trevligt o trevligt det är dotterns Språklärare som ska komma hit (Hon har lite svårt med uttalet).
Dom gör alltid hembesök innan barnen börjar där hos dom
Ja fy fasen jag hatar också sånna besök och dessutom kommer dom lite si så där på en "hemlig" tid då dom satt mellan den till den tiden så liksom man vet inte riktigt 100 när dom kommer. Inte för jag ahr nått emot det eller så men som höggravid osv så hade man gärna sluppit.
Nej hon har bara lite svårt med uttalet tex bokstaven R osv.

angående svett, jag är konstant varm (jag är annars väldigt frusen) och brösten är så varma!! klart det blir svett linje mellan dem hahah usch, hatar att svetta i tid och otid....
nu ska vi bege oss ut nånstans, allt för att fördriva tiden och göra ett försök att tänka på annat än bebisens födsel...
BF+8 idag och inga värkar överhuvudtaget. känns kul.................................
önskar er alla en fin dag och lycka till nallepuhmamma som ska till BM, och ifall det var någon mer