Vi fortsätter, Bf aug 10
NEJ, skakar bestämt på huvudet det gjorde jag inte med lillan, haha tack å lov.
förstår att det känns skönt, man väntar ju så nu...ska ta en promenix till om en stund här..hihihi
men tidsramen är som sagt lite svårare att kunna säga såhär i förtid haha
men som jag sa till mannen så kommer jag bli väldigt förvånad om inte jag har fött inom 24 timmar.
ja om det nu inte avstannar förstås... men innan har det hållt på max i 2 timmar och det var ju i tisdags....
nu har det ju snart hållt på ett helt dygn... eller ja om 5 timmar ungefär så är det ett dygn sen
jag skulle också vilja ta en promenix men nä det får vi strunta i ikväll... vi var och promenerade lite vid stranden förut, det var blåsigt och rättså kallt, inte enligt mig jag gick i kjol och tshirt men maken hade jacka på sig hahaha
min dotter som ni vet kläcker ju en del roliga kommentarer, å jag hör ju hur hon snappar upp....sitter på dass å gör nr 2 å utbrister, jag känner hur hela magen går sönder??!!
hahahahaha

hoppas nu då, hihihi ja nu ska jag ta en promenix, å se om det händer ngt....fick ringa upp mitt x å säja att jag skojjade om färdknäppen, hahahaha

Jag har värkar jämna och täta men jag vet inte jag det som får mig att tveka är att när jag fick michelle var de så intensiva att jag kunde inte ens stå upp men de sa att det var skillnad på vattenavgång och när värkarbetet börjar som det ska. Jag har hela tiden väntat mig värkar som tar mig till en annan planet. Men jag kanske får äta upp mina ord, haha!