Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-08-19 20:22:25 följande:
    Nä Carohl...Nu får du komma hem å skvallra lite för oss igen om Pregga!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    ja hon borde väl ha fått nu
    *spännande* hoppas allt gått bra
    Vår dotter är beräknad att födas i augusti 2010
  • elinnnnn
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-19 20:24:28 följande:
    Heeeeejsan!

Nu är man hemma efter mer än en halvdag borta i affärerna och x antal tusen fattigare.
    Här har man handlat massor med nytt tex möbler som tex ny tv bänk/bokhylla,soffbord,stora fina växter (Palmer), babytavlor,lampor,matta osv
    Så här blir det att slänga ut det gamla (Börjar imorgon) och fixa till de nya...
    Jäklar det lär ta iaf minst 2 dagar...
    Är helt slut nu i kroppen.

Orkar inte läsa alla sidor här nu men har det blivit några fler bebisar här i tråden???
    Heeeeeeeeeeej gumman!!
    Låter som du haft en helt perfekt shopping dag :) Härligt att byta ut gamla grejer =)

Pregga borde ju ha fått nu iallafall, men vi väntar på uppdatering från Carohl fast hon hade visst besök hemma. Men kanske hinner hon logga in snabbt innan hon går och lägger sig hihi, hoppas det iallafall ;)

(Augustibarn har ju fått barn, men det har du nog läst för det skrev hon igår eller i förrgår tror jag.)

Tetta har värkar med 7 minuters mellanrum och kommer säkert föda ikväll/inatt.

Vet inte om jag missat något, skriv isåfall :D
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-08-19 20:29:29 följande:
    vad skönt att fler inte känner så mycket blir så himla nojjig....

helt galen mensvärk plus värk neråt benen men beror nog tyvärr bara på att jag hållt igång hela dagen, men man kan ju hålla tummarna att de är mer än så :)
    tror dem vilar rättså mycket såhär i slutet faktiskt, detta är ju deras tid att lägga på sig fett då kan dem ju inte hålla på att förbränna det genom att sparka hela dagen lång :P
    men du ska ju känna bebisen varje dag iallafall, ta upp det med din barnmorska om du är orolig, eller förlossningen så kan du få komma in och kolla, antingen med ctg eller med ultraljud, eller kanske båda.

mensvärk, värk neråt benen? hmmm, hoppas på att det är på gång =)
  • elinnnnn

nej nu ska jag logga ut, ska äta och sen försöka komma i säng tidigt. Ska ju vara på sjukhuset imorrn bitti.
    Håll tummarna för mig att det blir igångsättning imorrn, eller att det som ett mirakel sätts igång av sig självt under natten :P

Godnatt tjejer!
    {#emotions_dlg.flower}

• elinnnnn

mandy: tjohooooo lycka till! hoppas du får åka in till förlossningen inatt och föda ;)

tack för era lyckönskningar inför morgondagen.

var på toaletten nyss och fick en stor bit av slemproppen med lite blod i, kanske slipper jag igångsättning imorrn?? haha hoppas såklart att jag vaknar inatt av värkar. men ja, vi får se :)

KOM IGEN NU TJEJER, NU PRESSAAAAAAAAAAAAAAR VI

hahahhaaa

• elinnnnn

NU ska jag gå och lägga mig. Kunde inte logga ut innan jag fått update om pregga haha

Ansluter mig till den stora "skålningen" för Pregga och Dominic Skål skåååååååååååååååååååååååååååååål!

• elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-08-19 21:44:59 följande:
    nej nu ska jag logga ur här o hoppas på lite värkar, har ont i nederdelen av ryggen o ner på skinkorna o låren så bara hoppas det tar fart snart :)  vill ha min bacon <3
    lycka till! som sagt en stor del av min slempropp gick nyss (med lite blod i) och har också ont i låren närmast blygdläpparna...Jag trodde det berodde på att jag skurat badkaret idag, fast kanske är det på G iallafall? jaja, jag ska göra som du, gå och lägga mig och hoppas på värkar :)

lycka till tjejen!
  • elinnnnn
    LillSkruttet skrev 2010-08-19 21:46:32 följande:
    Åhh!!!! Låter som det är mycket möjligt att värkarna kommer igång i natt. När jag fick dottern kom värkarna som ett brev på posten bara en timma efter att jag fått lite blod på pappret. Håller tummarna!!!!!
    tack sötnos
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-08-19 21:51:24 följande:
    Åh spännande här syns inte en slempropp till... Märker man alltid den?
    Lycka till nu och hoppas du får presssssssa snart Skrattande
    Malinski79 skrev 2010-08-19 21:48:19 följande:
    Hoppas det börjar nu!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Men du vet att du LOVAT att inte överge mig här när jag sitter hrä ensam snart om att inte fått
    Du blir aldrig övergiven o det vet du.. Jag håller vad jag lovar ;)
    tror det är mycket möjligt att inte märka någon slempropp faktiskt, även om jag alltid märkt av den..
    Tack för lyckönskningarna! Önskar dig detsamma!
    Malinski79 skrev 2010-08-19 21:52:12 följande:
    Good luck!!!!! Håller tummar och tår även för dig inatt!!!!!!!

Försök vila lite nu innan det riktiga startskottet går!! {#emotions_dlg.flower}
    tack tjejen! kunde inte sova så mycket, men inget hände ändå. känner mig bara konstig i magen, men inga värkar eller nåt sånt :S

PUCHELINA: nawwww vilken sötplutt!!!!!! jag vill också ha min i famnen NUUUUUUUUUUUU, hihi *längtar så*

CAROHL: hoppas det gick bra inatt och att du fick lite vila. många kramar
  • elinnnnn

Nej som ni märker så fick jag inga värkar inatt, jag trodde verkligen jag skulle få det eftersom jag haft molvärk i 2 hela dagar och så då slempropps klumpen med lite blod i som kom i trosan på kvällen. Men nä, inga värkar ...
    Konstig kropp man har ibland, men kanske har molvärken resulterat i att livmoderhalsen utplånats eller iallafall blivit kortare. Kan ju hoppas på det =)

Om 40 minuter ska vi bege oss hemifrån och åka till sjukhuset. Undra om jag är nervös!!!!
    Undrar så om det blir någon bebis för oss idag...

Undrans om TETTA har fött nu!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10