Vi fortsätter, Bf aug 10

*spännande* hoppas allt gått bra

nej nu ska jag logga ut, ska äta och sen försöka komma i säng tidigt. Ska ju vara på sjukhuset imorrn bitti.
Håll tummarna för mig att det blir igångsättning imorrn, eller att det som ett mirakel sätts igång av sig självt under natten :P
Godnatt tjejer!

mandy: tjohooooo lycka till! hoppas du får åka in till förlossningen inatt och föda ;)
tack för era lyckönskningar inför morgondagen.
var på toaletten nyss och fick en stor bit av slemproppen med lite blod i, kanske slipper jag igångsättning imorrn?? haha hoppas såklart att jag vaknar inatt av värkar. men ja, vi får se :)
KOM IGEN NU TJEJER, NU PRESSAAAAAAAAAAAAAAR VI
hahahhaaa
NU ska jag gå och lägga mig. Kunde inte logga ut innan jag fått update om pregga haha
Ansluter mig till den stora "skålningen" för Pregga och Dominic
skåååååååååååååååååååååååååååååål!

Men du vet att du LOVAT att inte överge mig här när jag sitter hrä ensam snart om att inte fått 
Nej som ni märker så fick jag inga värkar inatt, jag trodde verkligen jag skulle få det eftersom jag haft molvärk i 2 hela dagar och så då slempropps klumpen med lite blod i som kom i trosan på kvällen. Men nä, inga värkar ...
Konstig kropp man har ibland, men kanske har molvärken resulterat i att livmoderhalsen utplånats eller iallafall blivit kortare. Kan ju hoppas på det =)
Om 40 minuter ska vi bege oss hemifrån och åka till sjukhuset. Undra om jag är nervös!!!!
Undrar så om det blir någon bebis för oss idag...
Undrans om TETTA har fött nu!