tetta skrev 2010-08-21 08:27:45 följande:
Det finns folk till allt.
Folk tyvker jag är knäpp som vill att de sätter igång detta. Men de får tycka vad de vill!
Jag har njutit nu i 9 månader.
Varje dag är som en plåga om man får säga så.
Har gått över med de andra och det var piss! Men man får inte tycka så... enligt vissa.
De har ju inte gått över så de vet inte ett skit!
Hoppas att de sätter igång dig idag. För du är värd det.
Kram
exakt. jag vill egentligen inte bli igångsatt, hade hellre önskat det satte igång av sig självt. men det gör det ju inte. roligt att vänta på något som aldrig kommer, och ja gblir hellre igångsatt än blir snittad senare..
12 dagar över BF har jag gått nu.... skit rent ut sagt., är så trött på det hela och orkar inte ha tålamod längre. jag sover jättedåligt om nätterna, visst hade jag kunnat stå ut med det om det varit för amningsstunder eller annat, men inte kisspauser... annat är ju om man har bebisen ute. då får man ännu mer tålamod. nu är allting slut och jag vill bara sova i en miljon år, eller få ut bebisen. är rent ut sagt förbannad på både min egna kropp för den inte har fött än och på lillan för att hon inte kommit ut än... helt sjukt är det ju, som om det är mitt fel eller dotterns.... jag vet att det inte är det och det gör ju bara att jag mår ännu sämre av alla sjuka tankar....
dem får minsann säga att jag är välkommen in när hon ringer efter kl.9. Jag kommer be henne skicka mig till annat lasarett annars, min man har vaknat och fann mig gråtandes i vardagsrummet så han kommer prata med sköterskan som ringer sen ifall hon säger : nej ni får inte komma in för igångsättning idag.
orkar inte mer........................................................................................
ledsen för mitt otroligt negativa inlägg och taskiga attityd men behöver verkligen få ut det. jag vet att man kan skriva allt här utan att linda in det i bomull... det kan man inte i verkliga världen, som du också verkar veta med tanke på ditt inlägg ang FB statusen....