Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-08-20 21:29:28 följande:
    Usch... Rynkar på näsan Vilken envis tjej du har där inne!! Men ska du bli igångsatt imorgon eller har jag missuppfattat det?
    skulle blivit det idag egentligen men dem hade fullt på förlossningen så det blev inget. ville inte riskera att bli ivägskickad till annat sjukhus mitt i förlossningen.

imorrn ska jag ringa till förlossningen kl.8 på morgonen och fråga om de har plats, isåfall åker vi in och blir igångsatta, men hoppas på att det kommer igång av sig självt inatt =)
    Vår dotter är beräknad att födas i augusti 2010
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-08-20 21:03:58 följande:
    hej tjejerna:)
    här händer inte mycket har fortfarande förbannat ont i mina revben och ett grymt tryck neråt men inge värkar som vill visa sig. Vill ha min bebis nu :)
    känner precis likadant. har molande värk och haft det hela dagen, läkaren var och kände på tappen och hon var så långt inne att hon kände bebisens huvud så det är väl därför det värker kanske. men trodde det skulle gå bort efter panodilen men icke. det värker mer nu och strålar ner i benen när jag går, och ryggont har jag också fått. men inga värkar här heller :(

jag vill också ha min bebis NUUUUUUUUUUUUUU! hehe
    håller tummarna för oss ;)
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-08-20 21:34:54 följande:
    Hej eelin!!

Det var ett tag sen men man har en massa nu att göra.
    Jag hoppas att din bebis kommer snart...

Grattis familjen mu vad roligt att er son har anländit
    åh hej gumman!!!!
    hoppas det är bra med dig och dina barn! Och att det går bra med den lille och amningen och allt
    Tack! Jag hoppas det med {#emotions_dlg.flower}
  • elinnnnn
    tetta skrev 2010-08-20 21:53:06 följande:
    Hej tjejer!

Sitter fortfarande med värkar :(
    Har varit en sväng inne på förlossningen och fick med en sovdos hem för att kunna sova nu i helgen. Skulle ringa tillbaka på måndag om det inte skett ngt.
    Är så trött på detta. Gråter utan minsta sak! Läkaren lovade hjälpa mig på måndag. Håller nu tummarna på detta. Bebisen är i bäckengången så man vet ju aldrig.
    Men min kropp är helt slut. Det känns som man fått en fet klubba i skallen.
    Alla säger bara: Men lilla du, du kommer att få i september!
    Väldigt uppmuntrande när man har såååå ont hela tiden. Inte öppnar man sig heller!

Pregga: Grattis!!! Kram
     Familjen Mu: Stora grattis kramar....
    nämen stackare! hoppas du får sova inatt och att bebisen kommer ut imorrn
    massa styrkekramar till dig

Carohl: tack gumman, har gjort höftrullningar 2 ggr nu hahaha inga värkar än, men fortfarande värk i ryggen, strålar ner i benen och under naveln.... ja HOPPAS det kommer igång inatt av sig självt, eller att det finns plats på förlossningen  imorrn när jag ringer.

nu ska jag gå och lägga mig och vila lite. eller kanske skulle man hoppa studsmatta eller nåt? :P tur jag inte har någon annars hade jag nog spenderat resten av kvällen/natten på den hahahaha

Sovgott allihopa!
    massa kärlek
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-08-20 22:03:26 följande:
    Måste logga ut nu tjejer, min bebis behöver mig.

Massa kramar och tetta hoppas att det drar igång nu! Lyssna inte på folk säger, folk fattar ju inte att man blir ledsen av deras idiotiska kommentarer! Skrikandes Styrkekramar! {#emotions_dlg.flower}
    just det, folk fattar inte hur mycket deras kommentarer berör ibland...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag ska också logga ut. lycka till allihopa! hoppas det händer nånting under nattens gång {#emotions_dlg.flower}
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-08-21 00:24:47 följande:
    ja snart måste de väl allt vara våran tur :) :)
    ja det tycker jag minsann!!!!

Fast visst inte min iallafall. INte riktigt ännu. FIck EN värk igår 23.10, lillan var superaktiv framtills värken sen efter värken så rörde hon inte på sig alls. Jag blev jätterädd, drack flera dl iskallt vatten för att väcka henne. tog 20 minuter innan hon rörde på sig igen! men inga fler värkar...
    nu har jag bara ont i ländryggen, ingen molvärk kvar heller.

du då?
  • elinnnnn

tetta: hoppas du sover gott!!! kram

• elinnnnn
    Perssonlund skrev 2010-08-21 07:18:37 följande:
    God morgon! Oj,vad ni skriver en massa.

Elinnnn - Ja,jag är glad över att jag joinade er Skrattande Vad gjorde du uppe sååå tidigt? Om jag inte hinner in innan du sticker till sjukhuset eller något så önskar jag dig all lycka till!

Tetta - Hoppas allt går bra för dig!

Här inne fanns det inte kvar en ända kotte.

Jag vet faktiskt inte vad jag själv gör uppe så jag tror jag hoppar ner i sängen igen...

"ses" senare!
    Godmorgon!!
    Nej hoppa inte tillbaks i sängen igen!!! haha jag är ju här :P
    Jo men jag är alltid uppe vid 2-3 tiden på natten, toabesök och sen till köket för  lite påfyllning av näring ;)
    vaknade kl.,6 nu igen och kunde inte somna om. 30 minuter kvar tills jag ska rringa förlossningen. Hoppas som tusan att dem har tid för mig idag. Annars kommer jag nog börja böla, haha hm känns moget.................
    Tacl för dina lyckönskningar, jag behöver dem Obestämd
  • elinnnnn

vad f'n säger dem att man ska ringa klockan 8 för att kolla om det finns plats för en om dem ändå inte kan ge ett svar förräns efter att dem gått "ronden"??? får alltså vänta drygt en timme till för svar......

• elinnnnn
    tetta skrev 2010-08-21 08:19:07 följande:
    God morgon på er..

Sömntabletten hjälpte ju inte ett skit! Inte fasiken sov man bättre. Är helt tung i huvudet..
    Ska försöka göra allt idag så det sätter igång rejält.
    Färdknäpp fixad nu då?! ;)Säger  de att du ska ringa kl 8 så påminn dem om det!
    Ska själv ringa kl 8 på måndag.
    Lycka till nu!
    Kram
    tråkigt att sömntabletten inte hjälpte....

alltså hon sa hon skulle ringa upp efter ronden... vad skulle jag sagt? hon måste ju veta bättre än mig....
    j-a sk*t och mög.............................................................................
    kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10