• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-29 15:12:47 följande:
    mja jag blödde ju i en veckas tid med blandat slem.....men nu har jag täta värkar igen...tror det närmar sig nu, gick bort akut till min bm som åxå reagerade på de täta värkarna, :) vi får se...men helt öm över magen e jag nu..
    Oj oj, det är sjuuukt spännande! :) Känner du dig bekväm med att han kan komma nù?
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 15:17:06 följande:
    haha näe det har jag inte märkt :)
    Helskumt e de..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 16:26:39 följande:
    haha jo det e spännande asså...å ja, han kan komma nu, jag e ju i v 38 :) så det gör ingen större skillnad ...lillan föddes i v 38+5
    Härligt! :D Då väntar vi med spänning nu..:P
    Så himla fint du hade bäddat! MUMIN!! Mitt finska hjärta klappar lite extra för Mumin..:)
  • Belly
    tetta skrev 2010-07-29 15:21:51 följande:
    Här är det åxo väldigt lugnt. Lugnet före stormen så att säga.
    Det är en ny Brio här med. Mocca klädsel!! uj uj uj så snyggt så!
    Vad heter modellen? Lite  nyfis o vill googla..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 16:45:47 följande:
    haha men jag hade ngt som påminde om fötter en gng ;)
    Hihi... dom har jag fått ha i fred faktiskt...:) Men i karpaltunnelsyndroms-gänget kan jag gå med i... Aj aj!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 16:55:09 följande:

hihi jo som sagt, dottern kom i v 38+5 så han kan komma nu, hihi men asså skulle han vänta så gör det absolut inget. Men det känns som om det e på g. Mumin, haha jag älskar dom :)

jag bytte ju mina namn som vuxen å heter My i andranamn :)

har köpt en hel del mumin kläder till prinsen ,hihi

My är så fint! Katastrof att jag inte har köpt nåt med Mumin än.. Ska göra det sen när lillan kommer, då vet man lite mer vad man kommer behövai klädesväg osv...Måste ha!
    Pregga skrev 2010-07-29 16:55:09 följande:

jo det kändes av extra mkt igår när jag vaknade å det var varmt....fingrarna domnar å gör ONT. men jag klagar inte, vissa dagar så e det bra me det åxå, asså att det inte känns av lika mkt...

Ja, det verkar som att det är olika från dag till dag.. Gör väl inte saken bättre att man sitter vid en laptop eller.. Man använder nog händerna ganska kasst... Jaja, får stå ut det sista :)
  • Belly
    tetta skrev 2010-07-29 18:37:53 följande:
    Den var lätt och bära och att lyfta.
    Vi ville hyra för att sedan köpa en som den har längre. Det kommer ju alltid kampanjer på olika stolar så  man får se vilken man fastnar för.
    Vi har alltid haft Britax förut så detta är första gången med Brio.
    Du ser färgen när man klickar på färg. Så Brun/Svart är snyggt.
    Fanns att välja mellan Hel Svart eller Svart/Blå. Men brunt är snyggt...

Eran var ju super snygg!!
    Jag gillar också brunt! Mkt fint! Det är ju smart att hyra, man har ju inte första stolen så länge..

Ja, jag gillar vår. Vi tog svart/turkos... Jag fastnade för den färgen.. Det är så bra att man kan fälla stolen bakåt, så kan bebis vila i liggläge.. Slipper man väcka henne när man kommer hem t.ex..
  • Belly
    puchelina88 skrev 2010-07-29 18:17:14 följande:
    ne asså ja orkar inte snart och vänta mera känns som tiden står stilla!!
    vill ha ut min bebis snart!!
    Du är icke ensam om den känslan..
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 18:51:59 följande:
    jo jag gillar My, hihi så jag tog bort mina egna namn jag döptes till å valde nya själv :)
    ok, du vet inte kön på din bebis än? hahaha jag trodde att mina händer pajade just pga min lap top...tog upp det med läkaren som log å sa nej nej, har inget med det att göra utan din svullnad , hahaha
    Jooodå, de vet vi. Det är en prinsessa i magen minsann..:) Men vi har fixat så mkt kläder redan, så vill inte köpa på en massa mer som kanske inte behövs.. Kompletterar mer när hon är här..:)
    Hehe.. Inte lätt å veta ju..:) Konstiga grejer man kan få i kroppen alltså..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10