• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-21 23:55:07 följande:
    hehe , tackar så hjärtligt ;)
    Belly skrev 2010-07-21 23:50:51 följande:
    Jag är sjukt trött på att vara varm o klibbig....o tröttheten ska vi inte ens tala om... baah.. har sovit flera ggr idag..
    jag med.... alltså trött på att vara varm och klibbig..... sömn har jag inte fått nån sen sist jag sov :P såklart haha, nä men jag har inte haft tid att vila idag faktiskt. annars brukar energin ta slut vid 4 tiden ungefär. men idag var vi inte ens hemkomna vid den tiden så ingen "powernap" för mig inte.
    dock kör jag med golvfläkten på under dagen och hela natten. funkar prima. det finns förresten golvfläktar på "jula" såg jag på tv idag. reklamen säger att dem kostar hm tror det var 169 kronor eller nåt sånt... väl värt det för en golvfläkt. vi köpte våran på clas ohlssons... hade nog inte kunnat överlevt utan den :D
    Hinner jag inte sova på eftermiddagen är jag som en zombie...Helt borta alltså!
    Tack för tipset..:) Men tro mig, jag har 4 st fläktar runt mig i olika storlekar, men det hjälper inte när solen gassar på vardagsrummet under eftermiddan.. Helt sjukt varmt o klibbigt blir det...Fläktarna föser ju bara runt den varma luften då..
     Men idag är det lite svalare så nu funkar det med fläktarna...yeeiii..
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-22 13:39:38 följande:
    åh 4 fläktar? herregud, stackare! jo våran gör ju samma sak  så man måste ju sitta kvar i blåset annars hjälper det inte ;=)
    här regnade det imorse och jag hade hoppats på en svalare dag men den verkar inte komma :(
    Haha... ja, det är helt galet.. men så många fläktar har jag här.. samlade ihop allt vi hade för jag står inte ut!
    Här i Hstd är det mkt svalare idag,..hoppas det kommer till dig med!!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-22 14:13:37 följande:
    Måste berätta ngt gulligt...som ni alla vet så fick ju jag e xx i jan 09-
    å min dotter ville inte visa sin sorg å förtvivlan, för jag var så slukad av min egen...
    men iallafall så sa hon ganska så nyligen ngt så fint...

-Mamma, jag tror dominic såg hur ledsna vi blev när han försvann fr oss så han sa till gud att han måste tillbax till oss...så kom han tillbax Hjärta
    med tårar brännandes bakom ögonlocken så sa jag-jaa så måste det vara natalie....

så sa hon, för du vet mamma-när jag var uppe hos gud å såg dig så sa jag till honom-där är min mamma, henne vill jag ner till nu....

gu som jag älskar ungen asså....mitt allt e hon Hjärta
    Nu bränner tårar bakom mina ögon med... så fiiint Hjärta
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-22 14:40:20 följande:
    Belly skrev 2010-07-22 13:53:25 följande:
    Haha... ja, det är helt galet.. men så många fläktar har jag här.. samlade ihop allt vi hade för jag står inte ut!
    Här i Hstd är det mkt svalare idag,..hoppas det kommer till dig med!!
    åh tackar :) fast tror det behöver bli mkt svalare för att jag ska känna nån effekt faktiskt haha. men det är lugnt jag kan sitta här på soffan hela dagen i fläktblåset ;););)
    Haha! Inga problem för mig heller med det..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-22 20:01:27 följande:

hihi jo vi har våra stunder här asså....som när hon tog sina egna pengar å sprang iväg å köpte ngt i smyg...var lite lurig i ett par dagar å sen kom alla hjärtans dag, fram tog hon ett jättefint kort som hon själv gjort å en ask med ett halsband i i form av en rosa sten,glas hjärta i rosa helt skimmrande så sa hon-mamma, detta får du för det är alla hjärtans dag å du är mitt hjärta....då grinade jag, haha man kan se smycket på mina foton :)

Nu kom det en liten slem blandad blödning igen, shit va detta stressar mig...men jag blödde ju inget innan undersökningen ju??

Å nu hickar min prins :)

vad är täckblödning ngn?

Du har verkligen uppfostrat din dotter med mkt kärlek, det märks! Fantastisk flicka..
     Så himla gulligt det med hjärtat alltså... hade oxå grinat ihjäl mig..:)

Tyvärr vet jag inget om täckblödning, men vill gärna oxå veta!?
  • Belly

Hey girls!
    Hoppas saker o ting är fint.

Ang. stanna på BB så jag vill jag stanna minst 2 dygn. Känns tryggare nu när det är första gången..

Är det inte NÅN som hört NÅT från knyzzel???

• Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 11:25:08 följande:
    vecka 38 ida :)
    Grattis ni andra åxå till ny vecka ......

En annan har sovit SKIT inatt, la mig vid 11-12 inatt å somnade vid 6 imorse, har haft förvärkar hela natten, å e helt slut..kissade mellan 17-20 gng. UTAN att överdriva!!

behöver jag säja att jag helt död ida.
    OHOO...Mysko egentligen, för jag hade en likadan natt.. Troooor det var förvärkar i alla fall.. Kändes som stark mensvärk som kom i omgångar... Lugnade ner sig sen o jag somnade oxå omkring 6-tiden... Shit, vad jobbigt... Magen e ju kajk med..:S Känner mig totalt slut...

Grattis till dig och alla andra som byter vecka idag!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-29 12:07:22 följande:
    haha jaså? jag e helt slut....japp, samma här som mensvärk i omgångar...e heeeelt slut idag, å e kass i magen...
    tack :)
    Oj oj, det kanske hör till att man blir så nu då?... Men jag har 29 dar kvar ju..:S Men magen har sjunkt nåt enormt, så vi får la se om lillsessan vill titta ut tidigt... Men ingen blödning eller slempropp som släppt här i alla fall...
    Kommer det blod hos dig?
  • Belly
    Nån mer som har svullen näsa?
    Usch, de ser helknas ut,,, Har haft det ett tag nu, men fick verkligen beviset igår när jag var med på ett foto...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10