Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag som ojjar mig nåt så fruktansvärt när det gäller missarna..mitt stackars barn kommer att få en hönsmamma, haha

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Nu ringde vetten! det var bara gräs som trasslat sig i halsen! men han hade väldiga kräkreflexer, t.o.m när han var bedövad å halvsövd haha, så det var därför det verkade som att det var stopp. SKÖÖNT!

• SweetLilly
    t0va skrev 2010-04-08 11:45:57 följande:
    Skönt att din kisse är ok, min kanin verkar också bli piggare och piggare. Men håller med dig man blir helt stirrig när djuren är sjuka. Jag tar hellre en sjuk sambo än ett sjukt djur, tycker det är så mycket jobbigare.
    ja djuren blir ju så hälplösa..visserligen kan karlar bli det också men de kan ta hand om sig själva endå på ett annat vis.
  • SweetLilly

jag är också sugen på sura godisar, men jag har bestämt att bara äta sötsaker på helgerna, så jag får gott stå ut, haha

• SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-08 12:43:44 följande:
    Hehe, jag kanske också borde tänka så :) Är en riktig gottegris
    nej jag äter aldrig godis i vanliga fall, men nu när  ja är gravid är jag väldigt sugen på godsaker, haha. Så jag har satt en gräns till helgen iaf.
  • SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-08 13:53:00 följande:
    Är det någon som har tips på vad som är bra mot fästingar på hundar? Vi har inte haft vår hund under vår och sommar innan (han är bara 8 månader) så jag har ingen aning om vad som är bra.
    ja frontline på apoteket fungerar rätt bra tycker jag. Sen om man vill köra mer naturligt kan man göra avkok på timjan och badda in dem i, men det hade inte lika bra effekt, dock märktes det på mina katter.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-08 17:21:18 följande:
    inget svar??????
    oj det missade jag! Ja jag har mycket flytningar, och ständig molvärk och ligamentsmärtor..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-08 17:32:14 följande:
    ok, tack så mkt gumman för svaret :)har du några små sd?
    jo det har jag nog, jag vet ju inte riktigt hur de ska kännas, men blir öm i magen och hård så det är de kanske..?
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-08 18:13:17 följande:
    jo magen typ reser sig, å blir hård å sen släpper det :)
    hur länge ska det hålla i sig? Tycker mig mage är sån nästan hela kvällarna, öm och hård, och väldigt mycket strörre haha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-08 18:36:19 följande:
    mja det brukar ju släppa efter några sek/min sen svullnar man ju å blir lite öm i huden på kvällen, fullt normalt!
    ok..ja det är svårt att veta vad som händer när man aldrig vart med om det förr

nu ska jag glo på burken och stänga ner datorn som håller på att bli över hettad här, haha!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10