Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

god morgon!

Ja fredag idag!! Här blir det tacokväll för mig och maken, ska bli så mumsigt! Har inte känns Pyrets så värst den sista tiden, tycker det är så små små rörelser hela tiden, jag måste ha en lugn bebis i magen jag..
    Ska försöka att orka städa lite också..men det brukar sluta att jag får lägga mig på soffan endå..*suck* jaja

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-09 09:14:12 följande:
    Jag måste också städa lite i helgen. Mannens syrra och hennes nya kille kommer på söndag. Så vi måste städa lite iaf haha. Annars ligger det inte överst på min priolista.
    jag brukar vilja städa, tycker det är roligt, men kroppen pallar inte, det stör mig nåt vansinnigt. Ser hemskt ut här hemma.
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-09 09:25:59 följande:
    Ja det är väldigt frustrerande när amn inte kan göra det man vill eller brukar. Men det är ju bara för en begränsad period. Snart kommer du va på benen igen. Det är inte det att jag tycker det är så tråkigt att städa bara det att jag har tusen andra grejer jag vill göra först. Jag är inte den som ligger med tandborste och skrubbar men det får gärna vara diskat, undanplockat och damsugit.
    hehe nä så noga är inte jag heller, men vill ha det undanplockat, dammat och dammsuget. och diskat, men det sköter mannen, jag diskar SÄLLAN.
  • SweetLilly

jo tjejer, hur har ni tänkt ang dop?

Här blir dte inget dop, jag personligen ser inte syftet med det i dagens samhälle..
    Vi gifte oss borgerligt med stor personlig ceremoni i en fästningsruin med gäster. samma blir dte i så fall med "dopet", en liten fest/kalas hemma där vänner och släkt får komma och hälsa barnet välkommet. Jag tycker att kyrkan ide om att barnet föds med synd känsn så förlegat och skulle aldrig kunna stå för det i kyrkan..

• SweetLilly

nu har jag dammsugit och torkat golvet i hallen och ställt upp dörren på vid gavel för vädring Det är så underbart väder och inte en endaste snöfläck finns det kvar..hääärligt

• SweetLilly

JAg åt mina sista passionsfrukter idag, de var lagom sura tyckte jag, så lite blev begäret stillat här iaf

Ikväll blir det tacos och film, så himla skönt - och gott!

• SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-09 16:43:51 följande:
    Fredagsmys med andra ord ;)
    jupp, och mannen tar en fredagsgrogg, jag får dricka..loka, haha
    Men det går bra, men jag är bra sugen på sötslisk..inte bra..
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-04-09 17:18:41 följande:
    Äntligen hemma från jobb! Weekend has come!! Sedan en vecka tillbaka får jag näsblod mest hela tidenvarje gång jag snyter mig..har aldrig haft näsblod i hela mitt liv innan...Har hört att det är vanligt eftersom man har mer blod i kroppen eller något när man är gravid..är det någon av er som har detta?Kram
    Jo jag har blött näsblod, och när jag borstar tänderna. men dte är för att man får mycket känsligare slemhinnor när man är gravid.
  • SweetLilly

God morgon!

Ang humör, jag är också lugn som en filbunke..har faktiskt fått bättre tålamod än jag hade innan!

Nu ska jag äta lite gröt och lösa melodikrysset!

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-10 09:55:04 följande:
    Godmorgon! hoppas du haft en lång och skön natt. själv gick man upp halv 5 imorse, toabesök, och kunde inte somna om. bebisen höll igång o sparka och hjärnan hade en miljon tankar som skulle tänkas just då , haha
    jo jag får gå upp 3-4ggr per natt så jag vet hur det är
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10