Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-10 10:36:36 följande:
    Mi dotters elememt har läckt rätt så rejält, fick torka en del vatten igår...å det LUKTADE skit!!! Hon har väl inte legat å andats in ngt giftigt nu?Det är ju vanligt vatten element, men det stank ju?
    jo men det är s.k "dött" vatten i element och det luktar asäckligt! men inget farligt vad jag vet.
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-10 11:35:16 följande:
    som sagt det stinker men det är inget giftigt. det är ju bara vatten och avlagringar typ.men pregga du som är bästis med dem på sjukrådgivningen eller vad det nu kallas för det du ringer stup i kvarten:P kan inte du göra mig en tjänst och fråga dem följande:jag har ju ätit rökt kalkonpålägg, salami osv nästan varje dag i flera månader. Kan det ha skadat min bebis utan att några symptom finns? Om min bebis, eller jag, skulle vara sjuk/smittad med listeria eller vad det nu heter vilka symptom skulle vi uppvisa då?Det vore JÄTTESNÄLLT  om du kunde fråga! Många kramar
    http://www.medscinet.se/infpreg/allinfo/main.asp?topic=15
  • SweetLilly

Ja vi ska köpa och hämta vår vagn nu till veckan!! Spännande! Få se om man kommer på alla "finesser", jag tror aldrig jag ens tagit i en barnvagn... så det blir spännade.
    Sen blir det Ullared på torsdag!!

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-10 15:43:34 följande:
    jag är i mitten av v.23 och idag har jag inte gjort mycket mer än att äta. Flingor o mjölk, gräddbullar typ 16 st(HELT SERIÖST! :s) middag 2 gånger, sura godisar, en snickers..... Nu ska jag minsann gå och lägga mig annars kommer jag äta upp allt vi veckohandlade igår :(är det någon mer som kommit in i värsta matvraks fasen? jag är så sugen/hungrig och jag orkar bara inte stå emot. Inte idag iallafall....
    hehe ja ibland kan jag känna sån hunger men oftast har jag ingen vidare aptit, äter nog lite för lite eg, men jag tror nog att Pyret får vad h*n behöver.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-10 17:01:26 följande:
    Nu är min lille prins aktiv, haha å jag tror att han upptäckt mammas killeblåsa. hahahahaaasså jag måste säja detta, även om mitt x är totalt blåst, så är jag världens lyckligaste. E på strålande humör idag, hihiå trots att mitt x är en skit, så har han gett mig den vackraste gåvan av alla-min lille prins
    Skönt att höra. Han är inte värd att ödsla negativ energi på!
  • SweetLilly

mannen var just ner och handlade och köpte en påse med sura godisar till mig!! Åh jag är så lycklig, haha

Annars är dte en fin dag, de har lovat runt 15 grader nu i flera dagar! Under bart!!

Hoppas ni andra också har en fin helg!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-11 11:10:01 följande:
    hm, lite lustigt att av alla gravida här inne så har ingen ngt tips på vad man kan ha glömt å skriva upp på sin inköpslista.....
    ja jag är förstågångsmamma, så jag är så förvirrad själv, haha
  • SweetLilly

vilket väder!! Har varit ute hela dagen! Just nu är det 15 grader i skuggan och klarblå himmel! Funderar på att äta middagen ute faktisk nu!!

• SweetLilly

här blev det hongungsmarinerade revben med råstekt potatis Nu ska jag äta upp de sura godisarna jag fick av min man idag

• SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-04-11 20:29:09 följande:
    Jo jag läste om det för en stund sen jag hoppas inte jag gör det....På tal om nå helt annat hur mycket har ni brudar gått upp i vikt o i vilken vecka är ni i?
    v23+2 och gått upp 9,5kg
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10