Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

augustibarn10 skrev 2010-04-15 17:00:10 följande:
    Det verkar som att det fanns en del i Ullared :) Jag vill också dit men måste ha med min man eftersom jag inte tror att jag klarar av en hel dag där själv pga mitt blodtryck :( Bara jag tjatar tillräckligt mkt så brukar han ge sig ;) Annars får jag ta med min mamma och lillebror som också gärna vill åka dit :)
    nej jag hade inte klarat mig utan min man heller, är så krass i benen nu, men det gick!
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-15 18:36:29 följande:
    Skönt att han kunde följa med då. Vi måste tyvärr åka en helg om min man ska med eftersom han inte kan ta ledigt från jobbet :( Och då lär det också vara massor med folk där. Men jag älskar Ullared så jag får väl stå ut ;)
    ja med tanke på at det var knökat en sån här tidpunkt så är det nog riktigt mycket på en helg!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-15 23:30:04 följande:
    .en sak som slog mig idag det e sweetlily, hon har ju som ni vet Ms....å jag kom på mig sj ida att förundras över hennes mod, hennes längtan efter barn det tar henne igenom detta, utan medeciner mm. Hon e ju egenteligen fantastisk. å jag tror hon lider mkt mer än vad hon vill säja.....det e verkeligen stark av henne.
    Godmorgon!

Såg den inderbara presenten, sen skulle jag läsa igenom allt ni skrivit idag, och så ser jag se detta! Jag blev så rörd! Jag ser mig inte själv som stark, men det är skönt att få höra det! Jag vet inte vad jag ska säga.. bara massa kärlek till dig!
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:36:18 följande:
    Den tanken har oxå slagit mej. HUR ORKAR HON?! Hon måtte var Hulkens lillasyster eller nått. Vilken drivkraft å här gnäller man över lite jobb å städning... man ska ju bara vara tacksam egentligen.
    {#lang_emotions_heart}
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:10:56 följande:
    Swetlilly: Du är superstark! En enormt bra inställning. Du kommer ha ett gott liv på grund av den.Hade du det bra på Gekås? Fick du mycket shoppat?
    Tack!

Ja jag skrev upp en liten lista med priser igår, men den kanske försvann i nån annan diskution
    Men gjorde massa fynd och nu kan jag inte låta bli att tafsa på alla fina saker hihihi
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:17:44 följande:
    Åhh jag vet. Man kan inte låta bli. Vi ska köpa spjälsäng imorgon. Må tro jag kommer gå och kolla på den och hänga alla andra saker där. Måste ta kort på koftan jag stickat och lägga upp här men det blir liksom inte va på kvällen när jag kommer hem.
    ja den vill ja se! vad duktig du är som stickar! Jag kan inte alls sånt, jag hade träslöjd i skolan ist
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:25:14 följande:
    Jag är utbildad till sömerska och har ett stort intresse av handarbete. Skulle gärna gå på träslöjden med men man va ju tvungen att välja. Har jobbat ett atg som sömmerska men det är inget jag skulle göra igen. Fy vad jobbigt det var.
    ja det kan jag tänka mig, är nog ett slitsamt jobb för nacke/axlar också!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:30:34 följande:
    Ja och så alla sura kärringar. Fasr man tröttnade på att sy bröllopsklänningar med. Blivande brudar kan va rätt hysteriska de med ;)
    haha ja de kan ju vara det, haha
  • SweetLilly

carohl; tack =P

Jo det där med sex, vi har verkligen inte sex längre, men det är ju mycket på att jag mår på kymigt och man är som sagt inte så där jättesmidig. jag sa till mannen häromdagen; "Ja det är lite tråkigt att vi aldrig har sex nu, men vi får väl ta igen det sen". Då säger han "ja men jag har väntat ett helt liv på dig, då kan jag vänta några månader på sex". Han är fin min man

• SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:28:39 följande:
    carohl: ser du någon text på mig ner till?
    jag ser iaf!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10