Vi fortsätter, Bf aug 10
Ja det har varit väldigt lugnt dagtid i denna tråden i några dagar nu!
Mitt Pyre har levt rövare hela kvällen här! Så härligt!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med te och mackor och titta på film!
ha en bra kväll!
Ja det har varit väldigt lugnt dagtid i denna tråden i några dagar nu!
Mitt Pyre har levt rövare hela kvällen här! Så härligt!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med te och mackor och titta på film!
ha en bra kväll!
God morgon!
Ser att ni pratat vikt..
Jag är också lite nojjig och vill inte gå upp så mycket.. Jaghar jättelätt för att gå upp och får kämpa för att gå ner. Jag gick ner 25kg för 3 år sedan och vill ju inte hamna på de summorna igen.
Jag äter nästan som innan, bara det att jag börjat äa pasta och potatis, samt fika på kvällen, det är dte enda. Numer äter vi lite gott på helgerna dock , men inga mängder. Endå går man upp så mycket. jag blir helt knäckt av de som säger att de typ äter hela tiden och bara gått upp 4-5 kg endå...*suck* Själv känns det som att man håller igen som attan och det bara rusar.
Ja nu försöker jag ringa till FK, jaghar plats 205 för tillfället, hade 225 när jag började.
Nu ska jag verkligen fråga hur de har tänkt sig.
Fattar inte att de inte har bättre resurser i telefon..
tror ni inte man får strömavbrott i 2 timmar när man sitter i telefonkön då..*väldigt fula svordomar*
Nu fick jag tag på dem, och jag var arg, på mitt vis, dvs inte farlig alls utan mest gnällig haha, men nu sa den kvinann att min utbetalning skulle komma imorgon!
Är det itntre konstigt här har man väntat i 5 månader å så när man ringer kommer pengarna..mystiskt..
Ang det här med kön; nej vi vill heller inte veta, vill ha en överraskning.
Men jag skulle inte sätta på min son klänning, nej det skulle jag aldrig, så långt i jämställdheten går inte jag. men om han vill leka med dockor så fine, eller om min dotter vi leka med bilar, dte spelar ingen roll..
Hoppas bara vi alla får ha våra åsikter och att det inte blir krig här igen..
vägde mig nyss och här har 11 kg smugit sig på..*suck* Jag som äter lite för dåligt eg.. ja jag får väl bara acceptera det hela... jag äter ju bra mat och har fina värden så jag får väl gå på det..
Hua nu blev jag nervös...
De ringde just från kommunen, de vill komma hit imorgon och se över mitt behov till hjälp i bostaden, dvs detta med att jag sökt om hjälp till badrum inne..
Trodde de skulle komma på måndag men dte var nåt intyg som måste in först och det skulle de skriva nu imorgon..
Nu kommer alla skräcktankar, tänk om de inte vill hjälpa, att de tycket jag är för "frisk" eller att de bara gör detta om de får handikappanpassa, för det behöver jag ju inte riktigt.. får hålla tummar och tår nu!!