Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

woow säger jag bara!! Nu ringde FK! Jag hade fått en ny handläggare från igår, vilken nu ringde upp mig för att höra hur dte går och hur jag mår, och hon skulle betala ut resterande summa till dags dato!
    Sen behöver jag bara skicka in intyg från läkaren från 1maj då till BF, så ska det väl ordna sig!! TJOOOHOO!

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

det sura är väl att efter 90dgs sjukskrivning börjar de mäta upp en efter arbetsmarknaden, ifall det skulle finnas jobb man klarar av.. det är lite läskigt, men tror inte dte ska vara några problem för min del, men man vet aldrig..

• SweetLilly

Nuu så har kvinnan vart här.. hon ville veta mer exakt vad det är just jag har problem med, och vad det är jag  behöver hjälp med...
    Och eftersom jag inte har några särskilda behov förutom att jag måste ha badrum i huset så kan det bli lite knivigt sa hon. Ibland kan de trycka på att det borde finnas dusch som standard i huset, men det gör det ju inte och det är ju därför jag ber om hjälp..*suck*
    Menmen, hon skulle skriva detta fina intyg om mina behov så ska byggingengör och kommunkvinna nr2 komma på måndag och titta på vad de kan tänkas göra isf..

ja jösses, vilket ståhej..

• SweetLilly

nu håller jag på med middagen, chili con carne idag Är så sugen på det! Första gången på länge jag är hungrig till middagen!

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-20 22:51:15 följande:
    Jag tittar på Top Gear med sambon och jag måste säga att vi såg en skitcool gubbe, han heter Seasick Steve. Sök på honom på youtube Vilken sköning... hihi...
    Var han med där?!! ooh I love him!! Han är så jäkla bra, har 2 skivor med han
  • SweetLilly

God morgon förresten
    Idag vaknas besök på spec.MVC i GBG, för att snacka kejsarsnittet.. har ingen aning om jag får datum eller ej idag, troligen inte men kanske!

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 08:28:03 följande:
    Men gud vad spännande! Tänk om du får datum idag :) Vi har 10 veckor kavr innan vi får veta om det blir KS eller om vi får chans att försöka föda vaginalt. Känns som en evighet.
    Ok, har det bestämts nåt datum för beslut då eller..?

Ja jag vet inte alsl vad detta mötet ska ge, det visste inte min BM heller, jag kan få datum, men det kan också bara vara att de vill träffa mig för att ta ett beslut...
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 08:33:43 följande:
    Då har vi tid för UL så de kan se om moderkakan följt med upp när livmodern vuxit eller om den sitter kvar vid livmoderns öppning och då eventuellt för öppningen så att bäbisen inta kommer ut. Det är lite jobbigt att behöva vänta så länge på besked men vi förbereder oss för en vaginal förlossning åsså blir det KS så blir det så. Hoppas det blir ett bra möte.
    aaah så var det ja! ja hoppas det blir som du vill ha det iaf! Men inte kul att vänta!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 08:50:17 följande:
    Nej det är aldrig roligt att vänta. Speciellt inte nu när man väntar på något så underbart! Jag är så förväntansfull! Kan knappt koncentrera mig på nåt annat.
    hihi, jo jag känner lika!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-21 09:09:28 följande:
    :) Håller på att skriva en inbjudan till en workshop angående hur vi ska jobba för att öka andelen cyklister i kommunen. Känner att jag är som en deg i huvudet och kan inte formulera mig. Annars hade jag tyckt att det vore riktigt intressant och inbjudan hade varit ute för längesen men nu sitter jag här och kommer ingen vart.
    Nej jag är också likadan, känns som man har nån bommull elelr nåt i skallen, för det går inte att tänka riktigt klart..
    Jag brukar ju baka och laga mycket mat, men jag har inte fantasi till nåt, fantasin är som bortblåst, hjärnan orkar liksom inte tänka så långt, hehe.
    Men det kanske hör till graviditeten, hoppas dte går över sen!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10