Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-19 18:19:56 följande:
    mja asså....hon e ju bra på alla sätt annars men ville lätta sitt hjärta...asså jag trodde inte mina öron..
    ja men jag skulle bli rädd för en sån människa. Jag kan inte se hur en normalt funtad människa kan dränka ett djur i badkaret. men det är bara min åsikt.
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 18:24:42 följande:
    jag e som sagt var chockad, hon säjer till sitt försvar att hon inte visste att dom kunde simma.....
    spelar ingen roll, att ens tänka tanken och sen slänga ner dte försvarslösa djuret där i, och sen trycka ner den, nej fy fan säger jag bara. Den personen had ejag inte gett mycket för. kan inte finnas mycket empati i den hjärnan.
    När man skaffar djur ansvarar man för dess liv och välbefinnande, samt ett värdigt slut.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 18:36:52 följande:
    hon sa att hon hört att det skulle vara det finaste sättet å dö på....å drunkna...sj tänker jag bara på paniken det lilla livet måste ha kännt...jag finner inte ord....det kommer väl sen när jag har hunnit smälta detta...
    herregud, undra om hon själv skulle vilja bli nedtryckt i badkaret och dö på det viset. Tror inte hon skulle uppfatta det som "fint" iaf.. usch.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 19:07:14 följande:
    så lite gumman, du har ett stort hjärta både för andra människor å djur....
    jo djuren är mitt alt, det var tur jag träffade min man, annars hade jag blitt en sån galen "cat-lady" hahaha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 19:13:04 följande:
    naaw det e en riktigt fin egenskap cat-lady? hahahahaahhahhaah
    ja en sån som bor ensam i nåt litet hus nånstans med massor av katter, hehe
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 19:21:47 följande:
    haha jag älskar åxå katter, tyvärr så e lillan kraftigt allergisk....underligt nog så tål hon kaninen å hamstern, men asså nu e hon riktigt arg på lennart, hon stoppade ner handen å skulle flytta på hans stege som hängde lite löst i buren, han springer fram å hugger henne i handen, hon går här hemma å svär nu å e riktigt förbannad...hahahaha jag dööör av skratt, hon kallar han den rabiata jä***haha men han e såå söt ändå, då skriker hon-ta du hand om han då....det får mig å tänka på reklamen där hamsten attackerar...haha har du sett den? det e lennart i ett nötskal...hahahahahahahha
    haha jo jag har sett den reklamen, hehe
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-04-19 19:52:47 följande:
    vet inte om ni har diskuterat ämnet innan men är det någon av er som har fått ont i svanken?har gått med det nu i ett par dagar
    ja oja, jag har ont i hela ländryggen!
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-04-19 19:57:42 följande:
    SweetLilly: Vad gör du för att underlätta eller minska smärtan?har ett 8-16 jobb i butik/lager i danmark  var jag står och går och bygger om och lyfter hela dagarna =)så alla tips är välkomna
    oj, nej jag gör inget alls faktiskt, jag står ut! Har jag riktigt ont så att jag inte kan sova så blir det en panodil. Men jag försökter att sitta bra när jag sitter och se till att vila ryggen ibland. Sen att göra ryggövningar som stärker just de musklerna i ländryggen ska ydligen hjälpa, jag är lite dålig på det...{#lang_emotions_embarassed}
  • SweetLilly
    Ns mamma skrev 2010-04-19 20:54:18 följande:
     .Min navel har ploppat ut helt nu, ser skitkul ut..Någon annans som gjort det än?
    Nepp min ser ut som vanligt!
    Har varit så svullen i magen idag, spänd och öm..inte skönt, hoppas det ger sig under natten..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10