Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon!

samma väder här! helskumt! I natt hade det kommit liiite pudersnö, men den tinar bort nu, det är sol och klarblåhimmel!

Min mor som bor i mellansveriga har just nu fått 1,5dm snö och det vräker tydligen ner! Inte avis!!

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Pyret hittade min blåsa igår.. haha! igår kväll precis när jag skulle sova så sparkade det till 2 ggr rätt på blåsan, jag fick ju rusa på toa, blev ju panikkissenödig! Sen fortsatte det lilla busfröet hella natten och jag vaknade nu också med en spark på blåsan..jösses!

Maken skulle lyssna på magen igår också, då fick han en spark i örat, haha. Verkar vara en lite retsticka vi har i magen här!

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-22 10:02:46 följande:
    Haha, vad roligt med ett litet busfrö!
    ja den har att brås på Måde jag och maken gillar att retas, haha!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-22 10:20:01 följande:
    Såå går man in i V 24 idag :)3dje natten med plågor fr ligamenten, ngn mer som har ont av dom? spiciellt på natte tid?
    jo, när jag ska vända mig så stränar det och sträcks, inte skönt..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-22 10:35:32 följande:
    ok, jagh tycker att det typ låser sig, å gör skitont ibland....men det e typ bara natte tid när jag ska vända mig om, eller sätta mig upp...
    ok, nej när det låser sig på mig så är det ischias, den är inte att leka med.
  • SweetLilly

ny magbild idag! Nu tror jag att jag hamnat i en sån "stilltje" med magen,den ser inte ut att ha växt mycket alls sen sist..

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-22 11:39:28 följande:
    Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!
    ja den är stor.. =P Men läkaren sa ju också att jag hade lite mycket fostervatten, så det kanske är det!
    Men skönt att den stannat av lite endå, så kanske ni andra kommer ikapp, haha
  • SweetLilly

Ang renoveringar; ja här byggs det också för fullt. Vi har sparat det mesta men måste låna lite till köket. Tycker det är skönast att ha små lån och spara ist.

Sen ang minnet; ja jag har ludd i skallen, dåligt minne och förvirrad, haha mer än vanligt.

• SweetLilly

här var det dött!!

Nu har vi köpt säng! Den var sådär supermjuk, svajade gott när man satte sig Bra för min strackars kropp, hehe. Men kan inte sova i dem förren imorrn, har inte tid att montera ner den gamle förren då..

• SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-04-22 21:23:42 följande:
    Vad skönt med en ny säng :)Vilken fin mage du har :D var inne och snokade på dina bilder :P
    hihi tack=P
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10